چت‌های واتساپ شما به صورت خودکار بکاپ گرفته و روی حافظه داخلی گوشی شما ذخیره می‌شوند. بسته به تنظیمات‌تان، می‌توانید انتخاب کنید که یک بکاپ از پیام‌ها روی سرویس ابری Google Drive هم ذخیره شود. اگر قصد دارید پیام رسان واتساپ را از گوشی خود حذف کنید، مطمئن باشید که از پیام‌های خود بکاپ گرفته‌اید و آن‌ها را از دست نمی‌دهید. حتی می‌توانید از ذخیره پیام در واتساپ برای آرشیو کردن تماس‌های تجاری خود استفاده کنید. به هر حال، این قابلیت استفاده‌های زیادی دارد و اگر به طور منظم از آن استفاده کنید، دیگر نگران از دست دادن پیام‌های خود نخواهید بود.

موفالو | Mofollow

مراحل ذخیره پیام در واتساپ
در ادامه، مراحل قدم به قدم ذخیره پیام در واتساپ را باهم دنبال می‌کنیم:

پیام رسان واتساپ را در گوشی خود باز کنید.
به چت/چت‌هایی بروید که می‌خواهید محتوای آن‌ها را ذخیره کنید.
روی آیکون «سه نقطه» کلیک کنید و «بیشتر» (More) را بزنید.
گزینه Export Chat را انتخاب کنید.

موفالو | Mofollow
انتخاب کنید که می‌خواهید چت با محتوای چند رسانه‌ای یا بدون محتوای چند رسانه‌ای استخراج شود.
حال، باید روشی که می‌خواهید پیام‌ها را با آن ذخیره کنید، انتخاب کنید. شما می‌توانید پیام‌ها را به صورت یک فایل .txt ایمیل کنید یا حتی آن‌ها را به یک پیام‌رسان دیگر مانند تلگرام اضافه کنید.

موفالو | Mofollow
امیدواریم که این مطلب آموزشی برای شما مفید واقع شده باشد. آیا شما از پیام‌های خود در واتساپ به طور منظم نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید؟ نباید از اهمیت نسخه‌های پشتیبان غافل باشید؛ چراکه اگر اتفاقی برای گوشی شما بیفتد، ممکن است تمام چت‌های خود را از دست بدهید. دیدگاه‌های خود را در مورد این موضوع حتماً با ما در میان بگذارید.

واتساپ روی قابلیت پخش پیام‌های صوتی خارج از چت و دکمه مکث/ادامه ضبط صدا کار می‌کند
کلیک کن