شبکه اجتماعی اینستاگرام برطبق آمارها امروزه بالغ بر بیش از ۱ میلیارد کاربر دارد، گستردگی این شبکه اجتماعی تصویر محور به حدی زیاد شده است که پارامتر های بسیاری دارای اهمیت های بالایی شده اند.

جذب افراد به خود در شبکه ها اجتماعی همیشه مورد مناقشه و هدف بسیاری از ما مردم بوده است. در این مقاله در سایت خدمات اینستاگرام موفالو در مورد اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام برای شما نوشته ایم و به سه روش مبتکرانه برای افزایش فالوور هم اشاره آموزشی ای داریم، امیدوارم این مقاله بتونه مفید براتون واقع بشه.

اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام چقدر است؟
در اینستاگرامی که همگی به دنبال جذب اعضا و فالوور های واقعی هستند اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام حتما جزو یکی از اولویت های برتر صاحبان مشاغل و پیج هاست. اهمیت این موضوع برای افزایش فالوور به قدری بالاست که بسیاری از پیج ها از برنامه های کاری و محتوایی بسیار منظم بهره می برند تا بتوانند بخشی از کاربران و فالوور ها رو به خودشون جذب کنند.

بسیاری دیگر از پیچ ها در کنار برنامه های محتوا سازی و محتوا گذاری متنوعی که دارند از ترفند ها و روش های موازی دیگری هم استفاده میکنن. خرید فالوور فیک ، خرید فالوور واقعی و ارگانیک و تبادل با سایر پیج ها ، دادن تبلیغ به پیج های بزرگ و پرطرفدار و تعامل با افراد اینفلوئنسر و تاثیر گذار در اینستاگرام برای افزایش فالوور در اینستاگرام.

یکی دیگر از وجه اهمیت هایی که افزایش فالوور در اینستاگرام دارد احساس رشد و پیشرفت پیدا کردن پیج هاست. بسیاری از صاحبان پیج ها اعتقاد به این دارند که فقط با افزایش فالوور پیج شان به رشد بسیار مناسبی در فروش محصول و خدمات خود می رسند. این اعتقاد خوب هست اما صاحبان پیج هایی که به میزان زیادی به این موضوع اعتقاد دارند و به سایر موارد توجهی نمی کنند گاهی به مشکل می خورند.

فن کلاب: نسخه آزمایشی فن کلاب در دسترس کاربران
کلیک کن

دلیل این موضوع این است که اینستاگرام زمانی که می بیند پیج شما رشد در پارامتر فالوور ها داشته است توقع این را پیدا می کند که فیلم های شما به نسبت بیشتر از قبل بازدید بخورند، پست ها بیشتر لایک شوند و تعامل در پیج شما افزایش پیدا کند. اما زمانی که این اتفاق نمی افتد اینستاگرام متوجه میشود که یک مشکلی در میان است. شاید پیج شما کاملا با فالوور های فیک دارد بالا می آید، شاید هم فالوور های جدید شما از کیفیت و فعال بودن بسیار پایینی برخوردار هستند.

بنابر این دقت داشته باشید که اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام بسیار بالا است اما به اندازه ای نیست که شما تمامی پارامتر های دیگر را کنار بگذارید و فقط بر روی افزایش فالوور های پیج خود اصرار داشته باشید. بالاخره با اضافه شدن هر فالوور جدید به پیج شما باید به نتیجه ای منتهی شود دیگر؟ پس دقت به این موضوع حتما داشته باشید که برای رشد پیج اینستاگرامتان فقط به افزایش فالوور فکر نکنید و به سایر موارد کمکی هم نگاه ویژه ای داشته باشید.

اهمیت افزایش فالوور در بخشی دیگر برای کاربران جدیدی که میخواهند شما را فالو کنند اهمیت پیدا می کند. بسیاری از کاربران هنوزه برای دنبال کردن پیجی به تعداد فالوور های آن نگاه می کنند. سپس به فالو کردن پیج اقدام می کنند. پس هنوز هم تعداد فالوور برای کاربران مهم هست.

سه روش مبتکرانه افزایش فالوور
در این بخش از مقاله در سایت موفالو به سه روش مبتکرانه و کوتاه درمورد افزایش فالوور در Instagram اشاره ای می کنیم پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

بیزینسی کردن اکانت در اینستاگرام
کلیک کن

۱- افزایش تعامل با کاربران
اینستاگرام در الگوریتم های جدیدش به مقدار بسیار زیادی به تعامل شما با کاربرانتون توجه میکنه، پیجی که ادمین بی حوصله ای داره که به هیچ کامنتی هیچ واکنشی نشون نمیده، یا دایرکت های مخاطبان ش رو چک نمی کنه یا خیلی دیر چک میکنه و پاسخ میده امتیاز خوبی نمیده.

لایو ها در اینستاگرام به مقدار بسیار موثری بر افزایش تعامل کاربران با پیج شما تاثیر می گذارد پس حتما از این ویژگی برا تعامل با فالوور هاتون استفاده کنید. هر فالوور راضی از پیج شما میتونه چندین فالوور دیگه براتون بیاره، اینو هرگز فراموش نکنید.

۲- افزایش تولید محتوا تصویری و آموزشی
مردم عاشق محتوا های آموزشی و تصویری هستند. فیلم های بسیاری تولید کنید، آموزش دهید، در مورد کسب و کار خودتون کلیپ های کوتاه ولی جذاب و هیجان انگیز درست کنید و به انتشار بگذارید.

شک نداشته باشید که با افزایش تولید محتوا های تصویری و آموزشی شما کاربران خودشان می آیند. پست های شما رو با دوستانشون به اشتراک میذارن و بقیه دوستان خود را هم به پیج شما متمایل می کنند.

۳- تبادل با سایر پیج شما
در موفالو در چند پست گذشته در مورد تبادل با سایر پیج شما برای کمک به یکدیگر و افزایش فالوور یکدیگر کمی توضیح دادیم، ببینید برای پیجی که تازه میخواهد شروع کند خرید فالوور های فیک زیاد یا ناگهانی و یا دادن تبلیغات به پیج های بزرگ با مبالغ هنگفت در صورتی که پیجتان هنوز آماده نیست برای شما سودی که ندارد امکان دارد باعث شک اینستا به پیج شما شود و باعث مسدود شدن پیجتان برای همیشه یا مدتی شود.

پیام You’re All Caught Up در اینستاگرام
کلیک کن

بنابر این سعی کنید از کف شروع کنید، با سایر پیج های هم قد و اندازه خودتون تبادل انجام بدین. تبادل هم رایگان هست، هم باعث افزایش ارتباطات شما با سایر پیج ها وادمین ها میشه، هم اینکه در نهایت باعث افزایش فالوور پیج شما و افزایش فالوور متقابل پیجی که باهاش تبادل می کنید میشه.

تبادل یک بازی برد-برد هست تبادل پس از دستش ندید و به عنوان یه پیشنهاد ویژه از ما قبول کنید.

جمع بندی
در این مقاله در سایت خرید فالوور و خدمات اینستاگرام موفالو در مورد اهمیت افزایش فالوور در اینستاگرام صحبت کردیم و برایتان ۳ روش مبتکرانه افزایش فالوور هم بیان کردیم و آموزش دادیم. امیدوارم این مقاله تونسته باشه به میزان مناسبی به شما کمک کرده باشه.