افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام در نهایت باعث افزایش اینگیجمنت یا نرخ تعامل کاربران با پیج شما می شود، بنابر این با توجه به اینکه الگوریتم های جدیدی که اینستاگرام معرفی کرده است نیز برروی این نرخ تعاملات تاثیرات بسیاری دارد، اهمیت این موضوع دو چندان شده است.

اهمیت افزایش لایک و کامنت ها در اینستاگرام امروزه به قدری بالارفته است که بسیاری از پیج ها برای صفحه خود سفارش خرید لایک و سفارش خرید کامنت می دهند. بنابر این اهمیت این موضوع دو چندان است که ادمین پیج ها در کنار فعالیت محتوایی خود به این ترفند ها و روش ها نیز متوسل می شوند.

در ادامه این مقاله در سایت موفالو به بررسی اهمیت افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام می پردازیم و با شما در رابطه با میزان اهمیت این موضوع صحبت می کنیم با ما در سایت خدمات اینستاگرام موفالو همراه باشید.

اهمیت افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام چقدر هست؟
اینستاگرام از زمانی که الگوریتم های جدیدش رو که تعاملات کاربر با پیج رو اندازه میگیرن راه اندازی کرد و پیج ها تاثیر ناگهانی اش رو دیدن بشدت به دنبال افزایش تعامل با کاربرانشون رفتن.

اگر دقت کرده باشید پیج هایی که به شما در کامنت ها پاسخ نمی دهند. پاسخ ها را لایک نمی کنند و یا دایرکت ها را هرگز جواب نمی دهند، حتی با یک لایک یا کلمات کوتاهی مثل “درسته، همینه، عالیه…” بسیار کمتر در اینستاگرام محتواشون وایرال میشه و کمتر دیده میشن.

اینستاگرام شاید یک زمانی فقط با افزایش لایک و فالوور کاملا فیک، گول میخورد و پستای شما رو بیشتر نمایش میداد به بقیه و مردم هم بیشتر به اشتراک میگذاشتن محتوا های تولیدی شما رو در اینستا. اما دیگه اون دوران گذشته، کمپانی های بزرگ دیجیتال و شبکه های اجتماعی امروزه از الگوریتم های هوشمند هوش مصنوعی استفاده گسترده ای می کنند. از گوگل گرفته تا خود فیسبوک و اینستاگرام و تلگرام که از این علم جدید استفاده زیادی کردن.

آپلود و ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام آموزش تصویری
کلیک کن

راهکار های ما برای افزایش لایک و کامنت در پیج اینستاگرامی؟
حالا که به اهمیت دقت به الگوریتم های Instagram و در واقع خواسته کاربران واقف شدین میتونین برای این مشکلات راهکارهایی بیاندیشید، ترفند هایی بزنید و جوری محتوا تولید کنید که اینستا پیج شما رو ارزشمند بدونه و بیشتر برای کاربرا نمایش بده.

در این مطلب در سایت خرید لایک و کامنت اینستاگرام موفالو به بررسی بیشتر این راهکار ها و معرفی ۵ راهکار برای افزایش لایک و کامنت در پیج اینستاگرامی شما می پردازیم.

محتوای با کیفیت؛ محتوا پادشاه است!
فراموش نکنید که محتوای با کیفیت کاربران رو به خوبی به سمت پیج و پست های شما جذب میکنه، کاربر رو ناخودآگاه وادار میکنه که هرروزه به پیج شما سر بزنه، پست های شما رو لایک کنه، کامنت بذاره و یا حتی به سایر کامنت های پیج شما پاسخ بده.

تصاویر خاص و با کیفیت
خودتان رو جای فالوور هاتون بذارید. اگه وارد یک پیجی بشید در موضوع کاری خودتون که تصاویر بسیار تکراری و کلاسیک ای گذاشته است چه حالی می شوید؟ چه حسی به شما دست می دهد؟ قطعا حس می کنید با یک پیج کپی کار و بدون نظم و قاعده طرف هستید، یا دیگه تصمیم به دنبال کردن پست های این پیج نمی گیرین یا اینکه اگه این پیج رو زمانی فالو کرده بودید اقدام به آنفالو می کنید.

تمام تلاش خودتون رو انجام بدین تا تصاویر جدید، یا حداقل جدیدترین تصاویر رو پیدا کنید. روشون کار کنید، به طراح بدین تا روی تصاویر با کیفیت بالاتون خوب طراحی کنه و کاور پست براتون بسازه. کاور پست خیلی تاثیر میذاره تو عادت استفاده کاربر از پست های پیجتون اصلا فراموشش نکنید. تصاویر ترکیبی رو هم فراموش نکنید که میتونید بسازید و استفاده کنید.

معروف شدن در اينستاگرام در سریع ترین زمان ممکن !
کلیک کن

موضوعات جذاب و فان
موضوعات جذاب و جلب کننده بسیار زیادی پیدا کنید و برای خودتون توی یه لیست ذکر کنید که بعدا استفاده کنید ازشون، اگه پیج تجاری هستید میتونید از لحظات جذاب ارسال محصولات یا بسته بندی محصولات، یا اینکه از تجربه مشتری هاتون با بقیه به اشتراک بگذارید.

معمولا تعدادی از مشتریای شما بعد از هر خرید با شما همچنان در تعامل هستند و حس خرید و استفاده از خدمات و محصولات رو با شما در میون میذارن. میتونید از این اتفاقات با اجازه مشتری فیلم یا عکس تهیه کرده و استوری یا پست کنید.

تعامل با کاربران؛ اصل ماجرای رشد پیج اینستاگرامی!
تعامل با فالوور ها و کاربرا دیگه از این به بعد شده اصل، حتی در گاهی از مواقع از تولید محتوا که به اصلاح پادشاه هست پیشی میگیره موضوع افزایش اینگیجمنت و تعاملات پیج. حتما تا میتونید به کامنت ها پاسخ بدید. میتونید جوری پاسخ بدید که بقیه کاربرا هم فعال بشن و دوباره روی پاسخ شما پاسخ بدن و کامنت ها رو داغ کنن.

کامنت های خوب رو حتما لایک کنید. در کل سعی کنید بیشتر کامنت ها رو لایک کنید. همینطور دایرکت ها رو هم فراموش نکنید.

تبادل با سایر پیج ها و خرید لایک و کامنت واقعی
در مقاله ای دیگه هم در سایت توضیح دادیم براتون که یکی از روش های افزایش لایک و کامنت برای پیجتون و افزایش فالوور تبادل با سایر صفحه های اینستاگرام هست. در این مقاله که در مورد اهمیت افزایش لایک و کامنت اینستاگرام هست هم میخوایم به این موضوع بازم اشاره کنیم.

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام که حتما باید بدانید!
کلیک کن

به این فکر کنید که داخل پیج محبوب خودتون دارید به لایک و مشاهده فیلم ها و محتوا می پردازید که ناگهان به تبلیغ جالبی در مورد پیج دیگری برمیخورید که پیج مورد علاقه تون داره تبلیغ میکنه. حتما بعد از رفتن به پیج تبلیغ شده سری به کامنت ها و لایک های پست هاش هم میزنید، کاربر دوست داره دروغ بهش نگن! گنجشک رو جای قناری جا نزنن و بندازن! پس به دیدن تبلیغ و دنبال کردن بدون بررسی بیشتر اکتفا نمیکنه و حتما یکم بررسی بیشتر از روی کامنت ها و لایک های پست ها و فیلم های IGTV هم داره.

همچنین میتونید برای افزایش لایک و کامنت هاتون از موفالو مقداری لایک با کیفیت یا لایک ایرانی و یا کامنت ایرانی و با کیفیت هم تهیه کنید و درکنار کارهاتون استفاده کنید.

جمع بندی
ما در این مقاله در سایت موفالو به اهمیت افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام و در واقع اهمیت افزایش تعامل کاربران اشاره کردیم، براتون به صراحت از روش های افزایش لایک و کامنت و تعامل کاربرانتون در اینستاگرام صحبت کردیم و موضوع رو تک به تک موشکافی کردیم، امیدوارم این مقاله تونسته باشه به شما در مدیریت پیج اینستاگرامتون کمک خوبی کرده باشه.