ایده های جالب برای بلاگری : بلاگری از جمله شغل‌های پردرآمد در سطح دنیا محسوب می‌شود که برخلاف تصور بسیاری از افراد برای آشنایی با آن به راهنمای جامع بلاگری احتیاج است. در واقع بدون راهنما امکان موفقیت در این شغل به شدت پایین می‌آید.

بسیاری از افراد به بلاگری علاقه دارند ولی به علت نداشتن ایده‌های جالب برای بلاگری تاکنون اقدامی نکرده‌اند. از این رو در این متن تز سایت موفالو قصد داریم که ایده‌های جذاب بلاگری را در اختیار شما قرار دهیم که با کمک آن‌ها محتوایی خلاقانه تولید کنید. موضوعات بلاگری، ایده بلاگری بدون تخصص و بدون چهره، ایده تولید محتوا بلاگری و پولساز اینده از موضوعاتی است که در این مقاله به آن پرداخته می شود.

ایده‌های جالب برای بلاگری که نمی‌دانید (موضوعات بلاگری)!
در ادامه قصد داریم که ایده های درآمدزایی که خلاقیت شما را افزایش می‌دهند بپردازیم، اما به این نکته توجه داشته باشید که با وجود خلاقیت و ایده‌های متنوع برای بلاگری تا زمانی که در ابتدای کار اقدام به خرید فالوور واقعی نکنید، صفحه شما دیده نمی‌شود.

خرید فالوور برای اینستاگرام مثل استارت یک ماشین برای حرکت می‌ماند. در واقع صفحه شما از طریق خرید فالوور فیکی که فعالیت دارد شروع به حرکت می‌کند. توجه داشته باشید که با خرید لایک یا خرید فالوور با کیفیت تنها استارت حرکت را زده‌اید. شما برای ادامه کار به بنزین احتیاج دارید! همان طور که حدس می‌زنید بنزین محتوای باکیفیت و خلاقانه شماست که در ادامه به طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

موفالو | Mofollow

بلاگری بدون تخصص؛ داستان زندگی
یکی از راهکارهای جالب برای متنوع کردن محتوا و دیده شدن توسط فالوور اینستاگرام اشتراک گذاری خاطرات است. این نکته را به یاد داشته باشید که کاربران به کنجکاوی در زندگی شما علاقه دارند. از این علاقه جهت جذب فالوور و لایک به صورت هوشمندانه‌ای استفاده کنید. شما می‌توانید موارد زیر را بیان کنید.

خاطره خنده داری که برای مخاطبان نیز جذاب و نشاط آور باشد.
خاطره‌ای تکان دهنده که حتی حاوی تجربه‌ای مهم در زندگیتان می‌شود.
خاطره و داستانی از شکستی که در زندگی متحمل شده‌اید.
داستانی از پیروزی و نحوه غلبه‌تان بر مشکلات که منجر به موفقیت شما شد.
خاطره و داستانی با محتوای هشدار دهنده که ناشی از بی‌توجهی شما است.
اشتراک رویای عجیب و جالب با مخاطبان نیز از موضوعات جالبی است که به شما در جهت جذب فالوور اینستاگرام کمک می‌کند.
در خصوص شرح و اشتراک گذاری خاطره و تجربه‌های تلخ و شیرین سعی کنید که از داستان‌های ساختگی یا اغراق شده استفاده نکنید. دیگر زمان این چنین داستان‌هایی گذشته است و این تجربه‌های دروغین ابر قهرمانانه مخاطبی ندارند.

موفالو | Mofollow

استفاده از عکس‌های داغ
این نمونه یکی از ایده های درآمدزایی عالی است. به عنوان یک بلاگر به نوعی رهبر عقیدتی برای مخاطبان خود هستید. لحظه‌ها را از دست ندهید و سعی کنید که اتفاقات جالبی که در محیط اطرافتان رخ می‌دهد را با دوربین موبایل یا دوربین حرفه‌ای خود شکار کنید. شما به عنوان یک بلاگر موظف هستید که خوراک روح مخاطبین خود را تامین کنید. از این رو با اشتراک پست‌ها و عکس‌هایی که دغدغه بسیاری از افراد بدون رسانه است به حل مشکلات آن‌ها کمک کرده با برای اصلاح یک فرهنگ نادرست جریانی را ایجاد کنید، اما دقت داشته باشید که در بیان مشکلات هم نوعان خود، محیط زیست یا حیوانات زیاده روی نکرده و با منفی گویی زیاد مخاطبانتان را خسته نکنید.

راهنمای کامل بلاگر شدن
کلیک کن

 

تجربه‌های مثبتت را فقط برای خودت نگه ندار
یکی از جالب‌ترین ایده‌ها برای بلاگرها، اشتراک گذاری تجربه‌های مثبت با مخاطبان است. مطمئناً ما به صورت روزانه تجربه‌های جدیدی کسب می‌کنیم که بسیاری از آن‌ها بار مثبت دارند. این تجربه‌ها می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

کتاب خوب
یک کمدی زیبا
خدمات مناسب یک رستوران
ماسک صورت یا محصول بهداشتی باکیفیت
معرفی منطقه‌ای زیبا که ناشناس مانده
حقیقتی در جهان که به آن پی بردید
و هزاران تجربه‌های مثبت روزانه را در استوری‌های خود بیان کنید. شاید غیرقابل باور باشد اما مطمئن باشید که در همان لحظه شما دغدغه تعداد بسیاری از کاربران خود را با بیان تجربه مثبتتان رفع کردید. از این رو مخاطبان بسیار دیگری ترغیب به دنبال کردن صفحه شما می‌شوند.

بسیاری از بلاگرهای مطرح اینستاگرام نیز از طریق مطرح نمودن همین مسائل به ظاهر پیش پاافتاده و البته با خرید فالوور اینستاگرام توانسته‌اند به شهرت امروز خود برسند.

ایده تولید محتوا بلاگری؛ ارزشمند کردن محتوا
سعی کنید با در نظر گرفتن برنامه‌ای منظم مسائل مختلف را به مخاطبان خود بیاموزیید. شاید باورش سخت باشد، اما مخاطبینی هستند که هنور نحوه گره پاپیونی را بلد نیستند. با آموزش‌های کوچک، اما کاربردی محتواها و همچنین استوری‌هایتان را ارزشمند کنید.

در واقع این آموزش‌ها نوعی هدیه همراهی به مخاطبانتان است و هر مخاطبی که به طور مستمر شما را دنبال کند به هدایای ویژه بیشتری می‌رسد. نمونه‌هایی از آموزش‌های مختلف برای درک بیشتر مطلب به در متن زیر قرار داده‌ایم:

طرز تهیه کیک اسفنجی شکلاتی
چگونه محصولی را با قیمت پایین‌تر تهیه کنم؟
نحوه ضخیم و بلندتر کردن موها
چگونه استوری جذاب درست کنم؟
وسایل ضروری برای مسافرت چیست؟
چگونه با کمترین هزینه مسافرت بروم؟
با کمترین هزینه دکوراسیون اتاقتان را متحول کنید!
و صدها موضوع و آموزش دیگر که به جذب فالوور به شما کمک می‌کند، وجود دارد.

موفالو | Mofollow

ایجاد چالش‌های متنوع و جذاب (ایده پولساز اینده)
با در نظر گرفتن چالش‌های آموزنده و جذاب علاوه بر اینکه بسیاری از رویاهای مخاطبین خود را محقق می‌کنید فالوورهای خود را نیز افزایش می‌دهید. در همان ابتدای کار با خرید فالوور فیک ایرانی که فعالیت دارد و حساسیت اینستاگرام را منجر نمی‌شود بازدید خود را افزایش دهید که پست‌هایتان در اکسپلور قرار گیرد. حال چالش‌های گوناگونی را راه اندازی کنید. چالش‌هایی که انجام آن به صورت گروهی انگیزه بخش است و اکثر افراد برای انجام آن به صورت فردی مشکل دارند. برای انتخاب چالش‌هایتان از موارد پیشنهادی در متن زیر نیز می‌توانید بهره بگیرید.

کاهش ۴ کیلو وزن در طول یک ماه
یادگیری قلاب بافی در طول ۱۰ روز
یادگیری ۳۰ لغت آلمانی در مدت زمان یک ماهه
خواندن ۷ کتاب جدید در مدت ۴۰ روز
یک ماه بدون شیرینی
مطمئن باشید با کمی خلاقیت و فکر موضاعات بسیار جالب دیگری به ذهن شما نیز خطور می‌کند. موضاعاتی که علاوه بر شما دغدغه بسیاری از فالوورهایتان است.

راهنمای خرید رینگ لایت برای بلاگری
کلیک کن

مشورت گرفتن
از جمله ایده‌های جالب برای بلاگری مشورت گرفتن از مخاطبین است. شما می‌توانید با استفاده از جعبه سوال‌های چند گزینه‌ای، آمارگیری یا … که در قسمت استوری اینستاگرام قرار دارد از فالوورهایتان در مسائل مختلف نظر بخواهید. با این کار علاوه بر اهمیت دادن به نظر فالوورها، میزان مشارکت آن‌ها را بالا می‌برید و احتمال قرار گیری در صفحات اکسپلور اینستاگرام را نیز افزایش می‌دهید.

این نکته را در نظر داشته باشید که همة افراد به نظر دادن در مسائل مختلف بسیار علاقه دارند. تیزهوشی یک بلاگر در همین است که با شناخت کامل فالوورها و علاقه مندی‌هایشان اقدام به عمل کند.

برای درک بهتر مطلب چند نمونه را در متن زیر قرار می‌دهیم:

به نظر شما کدام یک لباس‌هایی که بر تن دارم زیباتر است؟
برای تعطیلات شما کجا را پیشنهاد می‌کنید؟
نظر شما در خصوص قانون مالیات بازیگران چیست؟
کتاب جدید برای مطالعه پیشنهاد کنید
و هزاران سوال‌های متداول که در زندگی روزمره با آن مواجه می‌شوید را در قالب‌های مختلف از کاربران خود بپرسید و ان‌ها را در این پرس و جو سهیم کنید

موفالو | Mofollow

با مخاطبین خود در خصوص مسائل مختلف صحبت کنید

همچنین اگر تمایل دارید که در مدت کوتاهی پست شما وایرال شده و از این طریق صفحه کاریتان به دیگران معرفی شود می‌توانید اقدام به خرید لایک فوری و ارزان کنید. شاید که خرید لایک ایرانی و خارجی روشی بهتر از حاشیه سازی منفی برای دیده شدن باشد.

شاید تصور کنید که بعد از معروف شدن همه فالوورهایتان آن حاشیه را فراموش می‌کنند ولی در حقیقت فضای مجازی حافظه بلند مدتی دارد و به راحتی فالوورهایتان این حاشیه را فراموش نخواند کرد یا اگر بعد از مدت کوتاهی شاهد جنجال دیگری نباشند، صفحه شما را ترک می‌کنند.

به این نکته دقت کنید که شما برای همیشه در دنیای مجازی زندگی نخواهید کرد و برای زندگی روزمره خود احتیاج به حضور در جامعه و انجام فعالیت‌های اجتماعی خود دارید. این حاشیه‌های منفی شاید برای مدتی تعداد فالوورهایتان را افزایش دهند ولی زندگی اجتماعیتان را به چالش می‌کشند به طوری که بعد از مدت زمانی به خاطر فشارهای روانی که از طرف جامعه به شما تحمیل می‌شود از کرده خود پشیمان خواهید شد.

از این رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که با خرید فالوور واقعی و فالوور فعال به رشد و ارتقا صفحه کاریتان در اینستاگرام بپردازید. این نکته را در نظر داشته باشید که تنها از فروشگاهی خرید انجام دهید که فالوور ایرانی فعال را به شما می‌فروشند.

این چنین فالوورهایی با فعالیت روزانه خود موجب بسته شدن صفحه شما نمی‌شوند. این در حالی است که بسیاری از سایت‌ها با تبلیغ و ادعای فروش فالوور واقعی، فالوور فیک که هیچ فعالیتی ندارد را به فروش می‌رسانند و از این طریق صفحه کاری شما که با تلاش‌های مستمر خود آن را ارتقا دادید با خطر بسته شدن توسط اینستاگرام مواجه می‌کنند.

مسافرت
این نوع یکی از رایج ترین ایده های جالب برای بلاگری است. مسافرت از جمله رویدادهای پرمخاطب است که با اشتراک گذاری صحیح می‌توانید در بازه زمانی کوتاهی بسیار بیشتر از آن‌چه که تصور شما است فالوور و مخاطب جذب کنید. در واقع مسافرت یک منبع بی‌پایان برای تولید محتوا محسوب می‌شود. از چمدان بستن تا گزارش‌های روزانه و معرفی مکان‌های جذاب و جدید در قالب استوری یا پست برای مخاطبانتان محتوا تولید کنید. نمونه‌ای از این پست‌ها به شرح زیر هستند:

بلاگری بدون چهره + 11 ایده جذاب و پولساز
کلیک کن

چگونه چمدان خود را بسته‌بندی کنید؟
بهترین چک لیستی که قبل از مسافرت باید بنویسید؟
نحوه جا دادن تعداد بالایی از وسایل شخصی در چمدان را با من بیاموزید؟
داستانی در مورد بهترین و بدترین پروازی که تا بحال تجربه کرده‌اید.
رستوران‌ها و هتل‌هایی که می‌روید را به طور کامل بررسی و معرفی کنید.
درباره انتظارات خود از این سفر بنویسید.
باور کنید که سوژه‌های مختلفی برای مسافرت وجود دارد که هم به صفحه کاریتان تنوع می‌دهند و هم میزان بازدیدتان را افزایش خواهند داد.

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از بیوتی بلاگرها علاوه بر آموزش‌های آرایشی و مراقبتی به معرفی کشورهای مختلف می‌پردازند و از طریق نیز درآمد کسب می‌کنند.

شغل
یکی دیگر از ایده‌های جالب برای بلاگری توضیح و معرفی شغلتان است. در واقع شما تنها از حس کنجکاوی فالوورهایتان سوء استفاده می‌کنید و به کسب درآمد می‌پردازید. مسائلی همچون معرفی شغل، تیم کاری، فضای کار، روند انجام آن و … از مسائلی است که می‌توانید در قالب استوری یا حتی پست به آن بپردازید.

به تصویر کشیدن سفرهای مختلف یکی دیگر از ایده‌های جالب برای بلاگری است

سایر ایده‌های جذاب برای بلاگری
مطمئن باشید که برای بلاگری به تعداد نفراتی که وارد این کار می‌شوند ایده وجود دارد. با این حال در ادامه به معرفی چند ایده جذاب و کاربردی دیگر خواهیم کرد.

تبریک تعطیلات و اعیاد مختلف
نقل قول بزرگان
آمارگیری
در هر موضوعی نظر سنجی کنید.
برای پست‌ها یا استوری‌ها جایزه قرار دهید.
صبح شما چگونه آغاز می‌شود.
بیان روزمرگی‌ها
عادت‌های خوب خود را چگونه توسعه می‌دهید.
اشتراک گذاری فیلم، سریال یا کتابی که در حال تماشا و خواندن آن هستید..
پرسش و پاسخ
روز عالی شما چه زمانی است و چگونه خواهد بود؟
حیوانات خانگی خود را فراموش نکنید.
پرسش معما
عکس خنده داری از خود، کودک یا حیوان خانگی‌تان را باز نشر کنید و از فالوورهایتان بخواهید که برای آن عنوانی جذاب پیشنهاد دهند.
آموزش آشپزی
اشتراک گذاری چالش‌هایی که در طول روز با آن‌ها مواجه هستید
ساخت ولاگ از سفر، خریدی جذاب یا تجربه‌ای جدید
از فالوورهایتان بخواهید که نقاط قوت و ضعف شما را متذکر شوند.

موفالو | Mofollow
ایده‌های جالب بسیاری برای بلاگری وجود دارد

کلام آخر
با توجه به تعداد بالای بلاگرها در زمینه‌های مختلف، ایده‌های جالب برای بلاگری و خلاقیت در آن را جدی بگیرید. باور کنید که ایده‌های بسیار هنوز وجود دارد که توسط هیچ بلاگری به کار گرفته نشده است. ایده‌های مثبت و آموزنده تنها با تمرکز و کمی فکر به ذهن شما می رسند.

با این وجود ما برای راهنمایی و به عنوان جرقه‌ای کوچک برای ادامه کار ایده‌های جالبی را در متن بالا اورده‌ایم. ایده هایی راحت، ممکن و با انرژی مثبت که به دیده شدن صفحه کاری، رشد و ارتقا آن در مدت زمان کوتاهی شما را کمک خواهند کرد.