تاثیر تعداد فالوور در موفقیت پیج امری غیر قابل انکار می باشد. امروزه شبکه های اجتماعی جز جدانشدنی زندگی مردم جهان است و در این فضا کسب و کارهای اینترنتی رشد خوبی داشته اند. بسیاری از بیزنس های با فعالیت در این شبکه می توانند درآمد خوبی داشته باشند. در این مشان اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی است که کاربران زیادی روزانه در آن فعالیت می کند. در ادامه از این مطلب از سایت موفالو شما را با تاثیر تعداد فالوور در افزایش فروش و رونق بیزینس تان توضیح می دهیم؛ پس اگر شما نیز دغدغه دیده شدن در این فضا را دارید ما را همراهی کنید.

تاثیر تعداد فالوور در رونق کسب و کارهای اینترنتی
شما با داشتن فالوو بالا در اینستاگرام می توانید مخاطبان جدیدی را نیز جذب کنید. بدون شک تعداد بالای فالوور در جذب کاربران تاثیرگذار است و به مشهور شدن برند شما کمک زیادی می کند. تاثیر تعداد فالوور در موفقیت پیج تجربه خیلی از بیزنش های کوچک و بزرگ است؛ به عنوان مثال استارتاپ ها با خرید فالوور فیک می توانند اقدام به تبلیغات هدفمند کرده و در مدت زمان کم کمک زیادی به برندسازی خود کنند.

مزایا و تاثیر تعداد فالوور در موفقیت پیج چیست؟
افزایش میزان بازدید پیج.
افزایش جلب اعتماد کاربران.
دیده شدن محصولات و خدمات.
افزایش سرعت رشد پیج.
سهولت در بازاریابی اینترنتی.
درخواست و درآمد از دیگر پیج ها برای تبلیغات برای آن ها.
تبدیل شدن فالوورهای واقعی به مشتریان وفادار.
تاثیر نسبت تعداد لایک به فالوور چگونه است؟
اهمیت لایک اینستاگرام به قدری زیاد است که می تواند موجب موفقیت کسب و کار شما شود. پس اگر شما به دنبال رشد کسب و کار خودتان هستید و می خواهید تعداد فالوور خود را افزایش دهید، نباید از نسبت لایک به فالوور غافل شوید. شما با خرید لایک اینستاگرام می توانید به نوعی تایید اجتماعی بگیرید. به صورت ناخودآگاه افراد جذب پیج های می شوند که تعداد لایک و فالوور بالای داشته باشد. هر فرد با لایک کردن پست ما در اینستاگرام نشان می دهد که پست ما برای او جذاب بوده است. در ضمن یک پست با داشتن لایک زیاد می تواند در اکسپلور نمایش داده شود.

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام که حتما باید بدانید!
کلیک کن

راه های افزایش فالوور پیج اینستاگرام
فالوور به معنای دنبال کننده می باشد. شما برای شناخته شدن در این فضا نیازمند فالوور هستید که هر چه تعداد دنبال کننده شما بیشتر باشد، کسب و کار شما بیشتر شناخته می شود. امروزه بیشتر بیزنس ها با معروف شدن در این فضا توانسته اند کسب و کار خود رشد دهند و به درآمد مطلوب برسند. شیوه های زیر برای افزایش فالوور وجود دارد:

افزودن یک بنر اینستاگرام در وب سایت.
شناخت مخاطب هدف.
کاربر فعال بودن.
اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی در وبلاگ و وب سایت.
قرار دادن مداوم لایک وکامنت.
اضافه کردن موقعیت GEO به هر پست.
استفاده از محتوای متنی و بصری مانند بهترین تصاویر و ویدیوها.
داشتن مدیر برای پیج خود.
در میان تمامی روش های گفته شده، از آسان ترین و ارزان ترین روش ها برای افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام است. در ادامه شما را با انواع آن آشنا می کنیم.

خرید فالوور فیک اینستاگرام
این نوع فالوورها بیشتر توسط نرم افزارها ساخته می شود؛ از این رو نمی توان توقع تعامل و ارتباط با پیج را داشت. این نوع اکانت ها هیچ گونه ارزشی برای صفحه شما ندارد و فقط تعداد مشخص فالوور به دنبال کننده های شما اضافه می کند. به طور کلی خرید فالوور فیک به کسانی که در ابتدای بیزینس خود هستند و به دنبال راهی برای اعتبار بخشی به پیج خود هستند، توصیه می شود.

خرید فالوور واقعی اینستاگرام
این نوع فالوورها از نوع دنبال کننده های حقیقی هستند. شما برای این که به درستی در Instagram رشد کنید و مشهور شوید به این دسته از فالوور نیاز دارید. زمانی که فالوورهای شما واقعی باشند، نسبت لایک به فالوور شما نیز صحیح می باشد و پست های شما بیشتر دیده می شود. در این صورت شما به درستی به مخاطبین خود وارد ارتباط می شوید و می توانید به موفقیت برسید. شما برای خرید فالوور واقعی و ارگانیک باید به سایت های معتبر در این حوزه مانند سایت موفالو مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که جدای از خرید فالوور، باید با محتوای متنی و بصری باکیفیت آن ها نگه دارید.

فیلتر اینستاگرام، 10 افکت جذاب و پرطرف دار اینستاگرام
کلیک کن

امروزه در سطح دنیا مرم از طریق اینستاگرام با هم دیگر در تعامل هستند، پس از طریق این شبکه می توانید هر نوع فعالیت و کسب و کاری را در سطح جهانی انجام داد. حال که شما با تاثیر تعداد فالوور در موفقیت پیج آشنا شدید، می توانید برای خرید فالوور واقعی و تضمینی به سایت موفالو “مرجع خدمات اینستاگرام” مراجعه نمایید.