فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی شباهت های زیادی به زندگی اجتماعی دارد و البته ترفندهای اینستاگرام زیادی نیز برای بهتر کردنش وجود دارد . با این تفاوت که در زندگی اجتماعی شما به راحتی می‌توانید. افرادی را که با آنها مشکل دارید را به راحتی در نظر نگیرید و آنها را نبینید اما در شبکه‌های اجتمعی اینگونه نیست. بسیار مواقع ما افرادی را از سر ناچاری یا رودربایستی دنبال می‌کنیم. و آن ها نیز از هر فرصتی برای سرک کشیدن در کار ما استفاده می‌کنند. اما اگر نمی‌خواهید این افراد را بلاک کنید و این راه حل منساب شما نیست. اینستاگرام چندین ویژگی دارد که در این مواقع به کارتان می‌آید.

ترفندهای اینستاگرام: پنهان کردن استوری

راحت ترین کاری که می‌توانید در مقابل افرادی که با آنها راحت نیستید انجام دهید مخفی کردن استوری هایتان است. هرچند می‌توانید از آپشن کلوز فرند نیز برای این امر استفاده کنید. اما راحت ترین کار مخفی کردن استوری هسات این امر باعث می‌شود. که کاربر مورد نظر شما دیگر نتواند استوری های شما را مشهاده کند. این قابلیت به صورت زیر فعال می‌گردد این ترفندهای اینستاگرام بسیار موثر و عالیست.

قدم اول: وارد صفحه کاربر مورد نظر شوید

قدم دوم: دربالای صفحه یک منو با علامت سه نقطه وجود دارد آن را انتخاب کنید.

قدم سومک گزینه hide story را انتخاب کنید

برای لغو این عمل نیز باید مراحل گفته شده را دوباره تکرار کنید و گزینه un hide را انتخاب کنید.

 

اعمال restrict بر روی کاربران

این قابلیت را ایسنتاگرام سال پیش معرفی نمود. قابلیتی که به شما امکان می‌دهد افرادی که به شما نزدیک هستند را بدون بلاک کردن کنترل کنید. اما این به چه معنی است. شاید دوست نداشته باشید. که دوستان نزدیک خود را بلاک کنید اما رفتاری های این افراد برای شما قابل پذیرش نباشد. در این صورت این قالیت مناسب شماست. این قابلیت بدون اینکه شخص متوجه شود آن را کنتذل می‌کند. به این معنی که اگر این کاربر برای شما کامنت بگذارد این کامنت فقط برای خود او قابل مشاهده است. نه شما و دیگران. دایرکت مسج‌های او به بخش requested منتقل می‌شوند و شما نیز هیچ اعلانی از آن شخص دریافت نمی‌کنید. و حتی استوری و پست‌های آنها به شما نشان داده نمی‌شود. در اصل این قابلیت این افراد را بدون بلاک شدن از همه جا پاک می‌کند قابلیتی که استفاده فراوانی دارد.

راهکارهای افزایش فالور با تحلیل داده اینستاگرام
کلیک کن

برای فعال سازی این قابلیت کافی است مانند ترفند بالا به صفحه کاربر موردنظر بروید. و از منوی سه نقطه بالا سمت راست گزینه restrict را انتخاب نمایید.