اینستاگرام بعد از آپدیت جدید خود که مدت زمان ریلزها را از 30 ثانیه به 60 ثانیه افزایش داد. حالا قصد دارید ریلزها را بیشتر تجاری کند. این تصمیم اگرچه دور از انتظار نبود اما بنظر می‌رسد انتظارات شرکت مادر اینستاگرام یعنی فیسبوک از این بخش از ویژگی‌های جدید اینستاگرام برآورده شده. و به مقدار مورد نظری که در پیش بینی های خود داشته اند رسیده و حالا بنظر می‌رسد قرار است. شاهد تبلغات بیشتری در بخش ریلز باشیم. هرچند اگر شما نیز از آن دسته از کاربرانی هستید. که در این مدت در ریلز خود تبلیغاتی مشاهده نکرده اید باید خبر بدی به شما دهیم و آن هم آمدن تبلیغات به بخش ریلز هستند.

آمار ریلز و تبلیغات ریلز

این تبلیغات قرار است 30 ثانیه ای باشند. و اینستاگرام قول داده که این تبلیغات باید طبق هدف ریلز یعنی سرگرم کننده باشد. و اینکه این تبلیغات برخلاف استوری های تبلغاتی قابلیت لایک، کامنت و پیام به ارسال کننده تبلیغ را دارا هستند. و می‌توان آن ها را به اشتراک گذاشت. وجود تبلیغات زیاد خبر خوشی برای کاربران عادی نمی‌باشد. اما این قابلیت خبر بسیار خوبی برای کسب و کارها و شرکت‌هاست. زیرا طبق اعلام اینستاگرام مدت زمان استفاده از ریلز نسبت به سال گذشته و عرضه این قابلیت دوبرابر شده.

که میزان رشد بالایی را نشان می‌دهد. و اینکه با توجه به رفتار کاربران و تمایل کاربران به شبکه‌های اجتماعی با ویدئوهای سرگرم کننده افزایش بسیار زیادی داشته می‌توان انتظار داشت. که شرکت‌های بزرگ زیادی از این بخش استقبال کنند و همین باعث شود تولید کنندگان محتوا نیز محتوای جذاب تری تولید نمایند. چون به هر بخشی که سرمایه تزریق شود می‌تواند انتظار پیشرفت زیادی از آن بخش را داشت.

ساخت فروشگاه در اینستاگرام (پولساز و کاربردی)
کلیک کن

حال باید دی سیاست‌های اینستاگرام برای نمایش تبلیغات ریلز در کشورهایی مانند ایران نیز مانند تبلیغات در استوری است. و آیا این امکان را به ما نیز می‌دهد که از این قابلیت بهرمند شویم یا مانند استوری تبلیغات به ما نشان داده نمی‌شود.