توضیحات !
عزیزان لطفا توجه کنید که راه‌حل قطعی از سمت اینستاگرام برای حل این مورد یعنی کامنت بلاک ارائه نشده و فقط میتونیم به تجربه‌ افرادی که تونستن از این مشکل خلاص شن اعتماد کنیم و سعی کنیم اونو اجرا کنیم و البته امیدوار باشیم که این ترفند‌ها برای ما هم جواب بده !

در جستجو در سایت‌های انگلیسی زبان، به دستور‌العملی برخوردیم که به نظر میاید منطقی‌تر از بقیه باشد و احتمال اینکه بتوان با رعایت کردنِ اصولِ آن ، از شرّ این مشکل خلاص شد خیلی زیاد است. آنچه که در این دستور‌العمل آمده دقیقا مطابق چیزی است که در مطلب بالا بار‌ها و بار‌ها به آن اشاره کردیم؛ اینکه طبیعی رفتار کنید و شبیه به یک اسپمر نباشید !

حل کردن مشکل کامنت بلاک در اینستاگرام
اول از همه سعی کنید پروفایل اینستاگرام شما شبیه به یک فرد واقعی باشد، نه یک اسپمر که فقط در اینستاگرام ثبت‌نام کرده و فقط مشغول کامنت گذاشتن و لایک کردن است! مثلا این پروفایل را ببنید ؛ البته تا این حد لازم نیست، ولی سعی کنید چیزی شبیه به این باشید
یک عکس برای پروفایل خود قرار دهید. اگر هم از قبل عکس داشتید، آن را عوض کنید و یک عکس دیگر قرار دهید .
پروفایل خود را به روز کنید و اطلاعاتی متداولی را در آن بنویسد. مثل نام و … که بسیاری از افراد آن‌ها را در پروفایلشان شرح میدهند. همچنین توصیه میشود فعلا از قرار دادن لینک در پروفایل خود خود‌داری کنید. همچنین در کامنت‌ها هم سعی کنید فعلا لینکِ هیچ سایت یا صفحه‌ای را قرار ندهید .
حداقل یک بار از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید و دوباره وارد شوید . برای log out کردن کافیست گزینه‌ی منو در گوشه‌ی صفحه را انتخاب کنید و سپس Log Out را لمس کنید . با انجام این کار ، دفعه‌ی بعد که اینستاگرام را باز میکنید لازم است اطلاعات اکانت خود (نام کاربری و رمز‌عبور) را بار دیگر وارد کنید .
به سراغ کامپیوتر خود بروید و با استفاده از نسخه‌ی وبِ اینستاگرام ، وارد اکانت خود شوید . برای وارد شدن به اینستاگرام نسخه‌ی دسک‌تاپ، وارد این آدرس شوید . حالا سعی کنید با این اینستاگرام نسخه‌ی دسکتاپ ، چند عکس را لایک کنید و اگر توانستید زیر یکی از عکس‌ها کامنت بگذارید .
از این پس شبیه به یک فردِ معمولی در اینستاگرام فعالیت کنید . مثلا وارد صفحات افراد مختلف شوید ، عکس‌هایشان را نگاه کنید، هشتگ‌های مختلف را در قسمت جستجو ، جستجو کنید و بعضی از عکس‌ها را لایک کنید (زیاد لایک نکنید! خیلی کم این کار را انجام دهید) .
اطلاعات پروفایل خود را کامل‌تر کنید و مثلا اگر جنسیت خود را تغیین نکرده‌اید، آن را در قسمت تنظیمات انتخاب کنید .
سعی کنید روزی دو پست منتشر کنید . البته زمانِ ارسال این پست‌ها با فواصل زمانیِ منطقی باشد (مثلا پستِ دوم را ۶ ساعت بعد از اولی منتشر کنید) . این کار را برای چندین روز متوالی انجام دهید .
سعی کنید برای چند روز و حتی چند هفته اقدام به کامنت گذاشتن نکنید ، ولی مراحل بالا را انجام دهید .

چگونه فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟
کلیک کن

دستور‌العمل بالا شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد ولی خب ، هیچ‌کس فعلا راه بهتری سراغ ندارد ! و همچنین تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که با طی کردن مراحلی شبیه به آنچه در بالا شرح دادیم ، مشکلشان برطرف شده است .

شما هم اگر تجربه‌ی موفق یا نا‌موفقی در این زمینه دارید در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید