نحوه کسب درآمد بلاگرها در اینستاگرام : احتمالاً شما نیز در خصوص درآمد بالای بلاگرها مطالبی را شنیده یا دیده‌اید. بلاگرها با تولید محتوا در زمینه تخصصی‌شان یا به تصویر کشیدن زندگی روزمره خود فالوور و مخاطبینی را جمع کرده و از این طریق درآمدهای بالایی را کسب می‌کنند.

شاید شما هم با خود فکر کرده باشید که من هم می‌توانم این کار را انجام دهم، اما آیا شما با نحوه بلاگری و راهنمای کامل بلاگر شده آشنا هستید؟ آیا نحوه کسب درآمد بلاگرها را می‌دانید؟در ادامه از این مطلب سایت موفالو قصد داریم به صورت کاملاً تخصصی به نحوه کسب درآمد بلاگرها در اینستاگرام، تعداد فالوور لازم برای کسب درآمد، میزان درآمد آن‌ها و همچنین به معرفی پردرآمدترین‌های اینستاگرام از این طریق بپردازیم.

موفالو | Mofollow

تعداد فالوورهای لازم برای کسب درآمد در اینستاگرام
اگر شما در ابتدا به تعداد فالوورهای لازم برای کسب درآمد از طریق بلاگری فکر کرده‌اید، لازم به توضیح است که تعداد فالوورهای لازم در آن حدی که شما فکر می‌کنید نیاز نیست. با این حال جذب فالوور در ابتدای کار مشکل و سخت است.

بلاگرهای بزرگ و به نامی که امروزه درآمد چند صد میلیونی دارند نیز در ابتدای کار با این چالش روبه رو بوده‌اند. آن‌ها از طریق خرید فالوور باکیفیت و فالوور واقعی که به طور روزانه در اینستاگرام فعالیت دارد از این چالش گذشتند و بعد از آن در سراشیبی جذب فالوور قرار گرفتند.

در وهله اول بلاگری باید نوع زمینه کاری‌تان را مشخص کنید و سپس با هشتک گذاری‌های ترند آن را به طور مستقیم به یک گروه گره بزنید. از محبوب‌ترین‌های هشتگ‌های برتر اینستاگرام مد، غذا، زیبایی و تناسب اندام است.

تعداد فالوورهای شما از مهم‌ترین ارکان برای کسب در آمد بالا محسوب می‌شود. شما باید سعی کنید که در مدت زمان مناسبی پس از راه اندازی صفحه کاری از راه‌های مختلف مانند خرید فالوور ایرانی، خرید لایک فوری و ارزان یا با کمک ایده‌های جالب برای بلاگری تعداد مخاطبین خود را به 50K برسانید. البته با فالوورهای کمتر از این مقدار نیز می‌توان درآمد داشت ولی این تعدادی است که به درآمدزایی میلیونی شما منجر می‌شود.

نحوه کسب درآمد بلاگرها در اینستاگرام (درامد بلاگرها از کجاست)!
با توجه به نوع بلاگری که در اینستاگرام انجام می‌دهید، تعداد فالوور اینستاگرام و همچنین میزان تعهدتان به یکی از روش‌های زیر می‌توانید کسب درآمد داشته باشید.

انتشار پست‌هایی حمایتی برای مارک‌هایی که تمایل دارند در معرض دید مخاطبین شما قرار گیرند.
تبدیل شدن به نمایندگی یک برند، شرکت یا کمپانی و دریافت کمیسیون به ازای محصولاتی که در پیج شما به فروش می‌رسند.
فروش یک محصول فیزیکی که منحصراً برای شما است. درواقع شما تولید کننده آن هستید.
فروش مجوز برای عکاسی یا فیلم‌هایی از خودتان که در سایت‌ها یا مجلات مد منتشر می‌شود.
نکته جالب این است که پیگیری هر یک از روش‌های گفته شده به معنای عدم ورود شما به سایر زمینه‌ها نیست. در واقع شما امکان کسب درآمد با چند یا تمامی روش‌های گفته شده به طور هم‌زمان را دارید. در ادامه قصد داریم که با متداول‌ترین نحوه کسب درآمد بلاگرها در اینستاگرام یعنی مشارکت با برندها بپردازیم.

راهنمای خرید رینگ لایت برای بلاگری
کلیک کن

موفالو | Mofollow

نحوه همکاری بلاگرها با برندها؛ منبع درآمد بلاگرها!
بلاگرها در واقع نوعی سازندگان سلیقه، طراحان پروژه و کارشناس‌های معتبری هستند که نظرات آنان در مورد موضوعات خاصی مورد احترام است. در واقع نظر آن‌ها در بسیاری از موارد برای کاربران اینستاگرام مهم است.

بلاگرها می‌توانند سبک و سلیقه خاصی را تولید کنند، محصولی را برای زندگی روزمره طیفی از جامعه واجب کنند یا حتی استفاده از محصول، کالا یا خدماتی را غیر ضروری بدانند. در واقع بسیاری از مارک‌ها و برندها با وجود سال‌ها فعالیت قادر به رقابت با بلاگرها با این حد از تأثیرگذاری نیستند ؛ بنابراین با اسپانسر شدن آنها سعی در همکاری و شراکت دارند.

در این بین تنها تعداد فالوورها و سال‌های فعالیت شما در اینستاگرام مطرح نیست، بلکه میزان تأثیرگذاری ، تعامل و اعتماد فالوورها به شما به عنوان یک بلاگر نیز مطرح می‌شود. صداقت، تعداد لایک و میزان بازدید در صفحه شما فاکتورهای مهمی هستند که در جلب اعتماد فالوورها نقش پررنگی دارند.

در برخی از موارد خرید لایک یا خرید فالوور واقعی چاره ساز می‌شود. در واقع شما با خرید فالوور ایرانی که فعالیت دارد یا خرید لایک بازدید صفحه خود را افزایش می‌دهید. کاربران جدیدی که برای اولین بار با صفحه شما روبه رو می‌شوند بنا به تعداد بالای فالوورهایتان به شما اعتماد خواهند کرد.

همچنین خرید فالوور و لایک برابر است با قرارگیری صفحه شما در اکسپلور و قرار گیری صفحه کاری‌تان در اکسپلور به معنای بازدید و اعتماد بیشتر کاربران به شما و نوع فعالیتی که انجام می‌دهید، است.

در تبلیغ‌ها و آموزش‌هایی که قرار می‌دهید صادق باشید. صداقت مهم‌ترین فاکتور برای افزایش تعامل کاربران و همچنین اعتماد آن‌ها به شما است.

موفالو | Mofollow

بلاگرها به چه طرقی تبلیغ می‌کنند؛ کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات
معمولاً نحوه کسب درآمد بلاگرها از طریق تبلیغ با انتشار یک پست، ویدئو یا استوری در اینستاگرام است. در برخی از موارد نیز بلاگر اجازه استفاده از محتواهایش یا نامش را در قالب تبلیغات به برندها می‌دهد.

این که از چه طریقی تبلیغات صورت بگیرد قابل مذاکره است. تبلیغات در قالب یک پست، استوری یا ایجاد کمپین در مقابل دریافت هزینه، کالای رایگان، خدمات، هدیه یا ترکیبی از موارد ذکر شده توسط بلاگرها صورت می‌گیرد.

راهنمای کامل بلاگر شدن
کلیک کن

به عنوان یک بلاگر مهم است که مخاطبین خود را در وهله اول بشناسید. سپس دریابید که کدام یک از روش‌های تبلیغ بیشترین تأثیر را روی آن‌ها خواهد داشت. به عنوان مثال یک بیوتی بلاگر برای فروش محصولات مراقبتی با ایجاد چالش سی روزه بهبود سلامت پوست به معرفی و فروش محصولات پوستی با برند مد نظر خود می‌پردازد. در واقع از مهمترین ویژگی‌های یک بیوتی بلاگر هوشمندی او در نحوه تبلیغ محصولات است.

یا در مثال دیگر فود بلاگری را در نظر بگیرید که یک با راه اندازی چالش وعده‌های غذایی سالم به معرفی یک برند دمنوش در بین کاربران خود می‌پردازد. در واقع او دغدغه سالم ماندن فالوورهایش را درک کرده و سپس با راه اندازی یک چالش که حل کننده دغدغه آن‌ها است ضمن همراهی فالوورهایش با خود، برند مد نظرش را نیز تبلیغ می‌کند.

جالب است بدانید که طبق آخرین نظر سنجی انجام شده در کشور آمریکا حدود ۴۲ درصد از بلاگرها با جامعه آماری ۵۰۰۰ نفر اقرار کرده‌اند که برای هر پست در اینستاگرام در حدود ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار هزینه برای تبلیغ می‌گیرند.

چگونه می‌توانم برندهایی برای کار در بلاگری پیدا کنم؟
با خرید فالوور ایرانی یا حتی خرید فالوور خارجی به بزرگ شدن و دیده شدن خود توسط برندهای بزرگ کمک کنید. در واقع زمانی که شما به تعداد مناسبی فالوور داشته باشید، خواه‌ناخواه شرکت‌ها و برندها را به سوی خود جذب می‌کنید.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید با برندها و مارک‌هایی که از نظر شخصیتی به شما نزدیک هستند، وارد همکاری شوید. مخاطبان با توجه به شناختی که نسبت به شما دارند متوجه نخواهند شد که شما کالا یا خدماتی را به آن‌ها فروخته‌اید. آن‌ها تنها متصور می‌شوند که شما یکی از دغدغه‌های خود را با استفاده از خرید آن محصول برطرف کرده‌اید.

برای این کار می‌توانید به طور مستقیم با آن‌ برندها تماس بگیرید و پیشنهاد وسوسه‌انگیزتان را با آنها مطرح کنید. همچنین به کمک فعالیت در یوتیوب درصد کشف خود توسط آن‌ها را بالا ببرید. یوتیوب به زودی در بین کاربران ایرانی به برنامه‌ای محبوب تبدیل خواهد شد. جالب است بدانید که در حال حاضر به صورت روزانه کاربران ایرانی زیادی را به خود جذب می‌کند.

در خصوص محصولات ایرانی با اشاره به حمایت از تولید داخلی و افزایش کسب و کار به‌صورت هشتک گذاری یا اشاره مستقیم در ویدئوها کاربرانتان را مجاب به خرید کالا یا استفاده از خدمات برند مدنظرتان کنید.

موفالو | Mofollow

بهترین راه کسب درآمد بلاگرها
بهترین راه کسب درآمد بلاگرها ایجاد یک سایت یا در واقع فروشگاه اینترنتی است. شما بعد از مدت زمانی به پشتوانه فالوورها و تعاملشان می‌توانید فروشگاهی اینترنتی برای فروش یک محصول فیزیکی، دوره آموزشی، خدمات و کالای دیجیتال راه اندازی کنید.

بلاگری بدون چهره + 11 ایده جذاب و پولساز
کلیک کن

میزان درآمد بلاگرها
بلاگرهای ایرانی و خارجی هر یک با توجه به نوع فعالیت و همچنین تعداد فالوورهایشان مبلغی را برای تبلیغ کالا یا خدمات در قالب پست یا استوری تعیین می کنند. طبق آخرین تحقیقات بلاگرهای ایرانی که زیر ۱ میلیون نفر فالوور دارند برای هر استوری در حدود ۲ تا ۵ میلیون تومان و برای هر پست در حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه می‌گیرند. این در حالی است که اگر بلاگر برای تیلیغ یک برند ویدئویی بسازد در حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه می‌خواهد. به طبع هرچه تعداد بلاگرها افزایش پیدا کند، میزان درآمد آن‌ها نیز زیاد می‌شود.

در خصوص بلاگرهای خارجی این هزینه به شرح زیر است.

درآمد بلاگری با ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ فالوور برای نشر هر پست در حدود ۷۵ تا ۲۵۰ دلار تخمین زده می‌شود.
درآمد بلاگرهایی با ۱۰۰۰۰تا ۵۰۰۰۰ فالوور برای هر پست تبلیغاتی در حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ دلار است.
برای ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ فالوور میزان درآمد بلاگر برای انتشار هر پست در حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار تخمین زده می‌شود.
درآمد بلاگرها با تعداد فالوورهایی بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ برای نشر هر پست در حدود ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است.
مبالغ گفته شده برای پست‌هایی ذکر شده که تنها شامل عکس می‌شوند. پست‌های تبلیغاتی که از طریق ساخت ویدئو صورت می‌گیرند هزینه‌ای به مراتب بالاتر دارند.

موفالو | Mofollow

سودآورترین نوع بلاگری
طبق آمارها و تحقیقات انجام شده سودآورترین بلاگری‌ها در اینستاگرام به شرح زیر هستند.

بلاگرهای سفر “TRAVAL BLOGGER”
بلاگر زیبایی “BEAUTY BLOGGER”
بلاگر مد”FASHION BLOGGER”
بلاگر سلامتی و بدنسازی”BLOGGER HEALTH AND FITNESS”
بلاگر روزمرگی”BLOGGER LIFE STYLE”
بلاگر فرزند پروری” BLOGGER PARENTING”
بلاگر تجارت ” BLOGGER BUSINESS “
بلاگر موسیقی “MUSIC BLOGGER “
بلاگر عکاسی “PHOTOGRAPHY BLOGGER “
بلاگر غذا ” BLOGGER FOOD”
بلاگر حیوانات “ANIMALS BLOGGER”

موفالو | Mofollow

سخن آخر
بسیاری از کسانی که امروزه به عنوان یک بلاگر موفق در سطح کشور شناخته می‌شوند. در ابتدا شاید تنها برای سرگرمی پیج خود را راه اندازی کرده‌اند ولی بعد از گذر زمان با درآمدهای میلیونی روبرو شده‌اند.

با این وجود در ابتدای کار با توجه به تعداد بالای رقبا در این زمینه هدف خود را تعیین کنید و با خلاقیت، استمرار، صبر به راه خود ادامه دهید. بلاگرهای معروف با درآمدهایی بالا که امروز می‌شناسید دقیقاً از جایی که شما امروز در آن قرار دارید شروع به کار کردند. تنها علت موفقیت آن‌ها باور توانایی‌ها و استواری در آن بود. بسیار متشکریم که تا پایان این مقاله از سایت موفالو نحوه کسب درآمد بلاگرها در اینستاگرام ما را همراهی کردید.