انتخاب یوزرنیم برای اینستاگرام یکی از مهمترین کارهایی است که در ابتدای ورود که خود به این شبکه اجتماعی میتوانید انجام دهید، همچنین همیشه انتخاب بهترین Username برای کاربران بسیار سخت می باشد. افرادی که با اسم شما مشابهت دارند، یا افرادی که عادت دارند یوزنیم های خاص و خالص را انتخاب و اشغال کنند.

در ادامه این مقاله در سایت موفالو به بررسی این موضوع می پردازیم که چطور بهترین یوزرنیم را در اینستاگرام انتخاب کنیم ، پس با ما در موفالو همراه باشید.

چطور بهترین یوزرنیم را در اینستاگرام برای خود انتخاب کنیم؟
نام اکانت اینستاگرام شما یا نام کاربری اینستا شما در واقع دقیقا همان چیزی است که شما میخواهید با آن شناخته شوید و با آن در واقع در این شبکه اجتماعی مورد خطاب و منشن قرار بگیرید.

یک نام کاربری خوب و یا یک نام کاربری جذاب و تاثیرگذار در اینستاگرام، برای شما مسیر برندسازی و محبوییت را هموار تر خواهد کرد. نام کاربری شما، هویت شما برای دنبال کنندگان تان در اینستاگرام است، کاربران فالوور شما پیج شما را به این نام می شناسند و با آن نام در شبکه های اجتماعی به دنبال شما می گردند.

برای جذب مخاطبان به پیج اینستاگرام خود، نام کاربری ما باید مناسب، جذاب و برازنده پیج و کسب و کار مان باشد. به عبارتی دیگر نام کاربری ما باید به صورتی باشد که در ابتدا فهمیدن آن راحت باشد، سپس پیدا کردن ان در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام هم راحت باشد. مثلا نام های کاربری که همراه با چندین علامت نامشخص و ناشناس هستند برای کاربران شاید مفهوم خاصی داشته باشند اما پیدا کردن آن در اینستا سخت می شود.

استفاده از نام کاربری مناسب در اینستاگرام
ما باید همیشه سعی داشته باشیم که در بین زیبایی نام و سادگی پیدا کردن نام توسط کاربران یک تعادلی ایجاد کرده باشیم. علاوه بر این دو مورد برازنده بودن یوزرنیم برای پیج اینستاگرام یکی دیگر از مواردی است که ما باید بدان دقت والایی داشته باشیم. برای یک پیج رسمی یا شخصی نباید نام های سبک و کم ارزش گذاشت. برای پیج فان و طنز بهتر است نام های هم وزن خود گذاشت و نام کاربری خود را هم آمیخته با طنز و فان کنیم.

فراموشی و بازیابی رمز اینستاگرام
کلیک کن

برای انتخاب بهترین یوزنیم مشکل دارید؟
از دوستان نزدیک خود یا آشنایان کمک بگیرید. چند یوزرنیم ای که مدنظرتان است را روی برگه یا روی نوت پد گوشی بنویسید و به دوستان نزدیک خود یا خانواده نشان دهید، از آنها نظر بخواهید و مشورت داشته باشید.

از انتخاب نام کاربری بسیار سخت یا عجیب خودداری کنید نام های کاربری سخت و یا بسیار عجیب گاهی می تواند در ذهن کاربران شما تاثیر گذار باشد و بعدا بتواند راحت آن تشخیص بدهد از سایر حساب های کاربری مشابه شما. اما مشکل اینجاست که سرچ این نام کاربری در اینستاگرام سخت می شود و کاربران کمتری می توانند به راحتی شما را پیدا کنند.

از طرفی اما اگر از نام کاربری خود مطمئن هستید و فکر می کنید یک برند ارزشمند دارید به حس ششم خود اعتماد کنید. حس ششم آدم خیلی وقت ها درست می گوید!

چه پارامتر هایی را می توانیم در انتخاب نام در نظر بگیریم؟
در ادامه این مقاله در سایت خرید فالوور موفالو به بررسی پارامتر ها و مواردی که می توانیم در انتخاب نام در نظر بگیریم می پردازیم و برایتان به صورت مفصل شرح خواهیم داد.

استفاده از نام کوچک
میتوانید از نام کوچک یا نام مستعار خودتون برای نام صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. مثلا ahmad یا Zahra ( البته این در صورتی هست که میخواهید برند سازی شخصی داشته باشید ). نام های کوچک بسیار کوتاه هستند و سریعا توسط کاربر فهمیده و شناسایی میشن، در آینده هم کاربران شما به راحتی میتونن با زدن نام کوتاه شما به راحتی به پیج شما دسترسی پیدا کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام معرفی 5 منبع بدون سرمایه
کلیک کن

از حروف تکراری استفاده نکنید
برخی به دلیل انتخاب شدن اسم شان در سایر شدن پیج ها و این موضوع که یوزرنیم مدنظر اونها اشغال شده اقدام به گذاشتن چند حرف تکراری روی اسم مدنظرخودشون می کنن و از این طریق سعی میکنن نام کاربری مدنظر رو تا حدودی داشته باشن.

این اشتباه بزرگ حتی می تواند باعث شود خودتان هم یوزرنیم و نام کاربری خودتان را درست به خاطر نسپارید و برای معرفی پیج خود همیشه درحال توضیح اضافی برای نام کاربری خود هستید.

عدم استفاده از نام کاربری با حروف تکراری در اینستاگرام
این نکته را فراموش نکنید که “اسم شما یاد مخاطب می ماند نه تعداد حروف تکراری!”

برای مثال کسی که اسمش Ahmadreza وقتی می بیند این یوزنیم توسط فرد دیگری استفاده شده است از Ahhmaaadreza استفاده می کند که این نوع کاربرد های یوزرنیم باعث می شود مخاطب شما نام کاربری شما را به راحتی نتواند به خاطر بسپارد.

جالب اینجاست که بسیاری از سایت ها استفاده از نام تکراری را به نام یونیک و معنا دار ترجیح می دهند و به مخاطبان خود توصیه می کنند از نام های تکراری برای راحتی استفاده کنند. اما ما در موفالو به شما توصیه می کنیم به این مورد توجه کافی را داشته باشید و سعی کنید حرف تکراری در نام کاربری خود به کار نبرید.

استفاده از نام های ترکیبی و مستعار
استفاده از نام های ترکیبی و مستعار میتواند با روش هایی خلاقانه به شما در انتخاب نام کاربری خود کمک بسیاری کند. مثلا themoein ، یا mr.coffee .

موفالو | Mofollow

استفاده از نام های مستعاری که مردم شما را به آن نیز بیشتر می شناسند می تواند بسیار بسیار تاثیرگذار باشد. مثلا بازیگر امریکایی Dwayne Johnson که به rock معروف است یوزنیم اینستاگرام خود را therock انتخاب کرده است. ترکیبی از نام مستعار وی و یک کلمه اشاره تاثیرگذار که در خاطره می ماند.

افزایش کامنت اینستاگرام با چند روش کاربردی !
کلیک کن

یکی دیگر از ایده هایی که میتوانیم بدان توجه داشت باشیم گذاشتن کلمه Original یا Official و یا real هست، چیزی که بسیار از بازیگران و ورزش کار ها در ایران از این ایده الگو گرفته اند و از این کلمه در نام کاربری خود استفاده می کنند. برای استفاده از این کلمات می توانید بصورت مثال های زیر از آنها استفاده کنید:

alioriginal

real_ali

alioffical

استفاده از دامین و پسوند وبسایت در یوزنیم اینستاگرام
یکی دیگر از انتخاب هایی که شما در این مورد می توانید برای یوزنیم خود انجام دهید استفاده از بخشی از دامنه سایت خود یا استفاده از دامین سایت شرکت و کسب وکار خود در یوزنیم اینستاگرام پیج تان است. این موضوع بیشتر میتواند برای سایت های آموزش استفاده شوید که دامین های خاصی را برای خود انتخاب کرده اند و یا در زمینه کاری خاصی فعالیت می کنند. بطور مثال اگر شما یک کسب و کار آموزشگاهی برنامه نویسی دارید و سایت شما با .academy ثبت شده است می توانید به این صورت از آن در یوزنیم اینستاگرام خود استفاده کنید:

barnamenevisan_academy

جمع بندی
در این مقاله در سایت موفالو ما سعی بر این داشتیم که برای شما در مورد اینکه چطور بهترین یوزرنیم را در اینستاگرام انتخاب کنیم صحبت کنیم و برایتان چگونگی این کار را توضیح دهیم. همچنین در بخشی دیگر از این مقاله به شما در مورد پارامتر هایی که میتوانید برای انتخاب نام کاربری خود استفاده کنید پرداختیم و برایتان هریک را بطور مفصل توضیح دادیم و مثال هایی را نیز زدیم. امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما در انتخاب بهترین یوزنیم در اینستاگرام کمک شایانی کرده باشد.