یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که می‌توانید در اینستاگرام انجام دهید، برگزاری مسابقه است. من خودم به شخصه عاشق پیج‌هایی هستم که مسابقه برگزار می‌کنند و جایزه می‌دهند. فکر می‌کنم شما هم مثل من باشید. هیجان قرعه کشی اینستاگرام هم یکی دیگر از سرگرمی‌ها و جذابیت‌های اینستاگرام است.

حالا چطور می‌توانید در اینستاگرام قرعه کشی کنید؟ به نظر می‌رسد کار سختی باشد، نه؟! ولی اصلا اینطور نیست. در این مقاله به شما می‌گوییم که چطور از بین کامنت‌ها و لایک‌ها قرعه کشی کنید.

چطور در اینستاگرام مسابقه راه بیندازیم؟

قبل از این‌که به سراغ قرعه کشی برویم، باید بهترین روش‌های برگزاری مسابقه را یاد بگیرید. نگران نباشید! قبل از این‌که سراغ قرعه کشی برویم، باید با انواع مسابقه‌های اینستاگرامی آشنا شوید. یاد بگیرید هرکدام از مسابقه‌ها را چطور باید انجام دهید. پس تا دیر نشده مقاله چطور یک مسابقه اینستاگرامی موفق داشته باشیم، را بخوانید.

مسابقه اینستاگرامی

چه سایت‌هایی برای قرعه کشی اینستاگرام وجود دارد؟

معمولا قرعه کشی اینستاگرام از بین کامنت‌ها، لایک‌ها یا فالوورهای پیج انجام می‌شود. ما این‌جا سایت‌ها و نرم افزارهای مختلفی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

سایت Namepicker برای قرعه کشی در اینستاگرام

یکی از بهترین سایت‌ها برای قرعه کشی، سایت namepicker است. وقتی وارد این سایت شدید، از بالای صفحه قسمت instagram comment picker را انتخاب کنید.

توجه کنید که باید حتما با فیس بوک وارد شوید. گزینه Login with facebook را انتخاب کنید. در سایت ثبت نام کنید. در مرحله بعد باید پیج اینستاگرامتان را که به فیس بوک وصل است انتخاب کنید.

کپی رایت و حذف پست‌های اینستاگرام
کلیک کن

سایت commentpicker برای قرعه کشی کامنت‌ها

وارد سایت commentpicker شوید. برای این‌که از این سرویس‌ها برای قرعه کشی کردن در اینستاگرام استفاده کنید، باید اکانت اینستاگرامتان را به فیس بوک وصل کرده باشید. این‌جا گزینه Log in with facebook را بزنید. بعد از آن وارد مرحله انتخاب پست و قرعه کشی کامنت‌ها شوید.

سایت commentpicker

سایت Appsortes برای قرعه کشی

سایت Appsortes، جزو سایت‌های رایگانی هست که می‌توانید برای قرعه کشی در اینستاگرام استفاده کنید.

در این سایت می‌توانید به صورت تصادفی از بین کامنت‌ها قرعه کشی کنید.

سایت Appsortes

برنامه socialcrumb برای قرعه کشی تصادفی

برنامهsocialcrumb

برای این‌که از این نرم افزار استفاده کنید، باید اکانت اینستاگرامتان به فیس بوک متصل باشد. بعد از این‌که نرم افزار Socialcrumb را دانلود کردید، مراحل زیر را برای قرعه کشی اینستاگرام انجام دهید:

  1. با اکانت فیس بوکتان وارد نرم افزار شوید.
  2. با اکانت فیس بوکی وارد شوید که پیج اینستاگرامتان به آن متصل است.
  3. پستی که قرار است از بین کامنت‌های آن قرعه کشی کنید را انتخاب کنید.
  4. یا همه کامنت‌ها را در قالب یک فایل اکسل (CSV) استخراج کنید، یا یک نفر را از بین کامنت‌ها به عنوان برنده انتخاب کنید.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این نرم افزار، رایگان بودنش است.

برنامه Lukky، برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام

برنامه lukky

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار کاربردی، برنامه lukky است. این نرم افزار برای سیستم عامل‌های اندروید است. این نرم افزار را نصب کنید. بعد از آن وارد اکانت اینستاگرامتان شوید. پست مسابقه که قرار است قرعه کشی روی آن انجام شود را انتخاب کنید. بعد از انجام قرعه‌کشی، می‌توانید ویدئوی آن را در اینستاگرام با فالوورها به اشتراک بگذارید.

کسب درآمد از اینستاگرام معرفی 5 منبع بدون سرمایه
کلیک کن

در نهایت این‌که

در این مقاله راجع به این‌که چطور توی اینستاگرام قرعه کشی کنید صحبت کردیم. یاد گرفتیم چه سایت‌ها و نرم افزارهایی برای قرعه کشی اینستاگرام وجود دارد. هیچوقت فراموش نکنید که اولین و مهم‌ترین کاری که باید بکنید، تعامل با فالوورهاست. شما باید فالوورهای خودتان را خوب بشناسید و متناسب با سلیقه آن‌ها محتوا تولید کنید. محتوایی که تعاملشان را با پیج شما بالا ببرد. مسابقه هم یکی از بهترین راه‌های بالا بردن تعامل در اینستاگرام است.