امروزه در ایران کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه یکی از پردرآمدترین و پول ساز ترین کسب و کارهای اینترنتی است. Instagram یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران می باشد که افراد زیادی روزانه در این شبکه فعال می باشند. آمارها نشان می دهد که روز به روز نیز بر تعداد کاربران آن افزوده می شود.

این شبکه اجتماعی محبوب بستری برای کسب درآمد اینترنتی فراهم کرده است. شما نیز می توانید کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات داشته باشید؛ فقط کافی است که این موضوع را بدانید که چگونه از اینستاگرام پول دربیاریم. در ادامه این مطلب از سایت موفالو شما را با ایده ها و روش های جدید به دست آوردن پول از طریق این شبکه اجتماعی آشنا می کنیم. شما از طریق این روش ها می دانید که چگونه با اینستاگرام پولدار شویم.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام
شما جدای از این که می توانید کسب و کار خودتان را داشته باشید، می توانید کارهای دیگری را انجام دهید تا درآمد بیشتری برای خود داشته باشید. در ادامه شما را با ایده های جدید آشنا می کنیم.

تولید محتوای متنی و بصری
شما می توانید به عنوان تولید محتوا فعالیت داشته باشید. اگر نویسنده ای خوبی هستید به عنوان تولید محتوای متنی و اگر گرافیست هستید به عنوان تولید کننده محتوای تصویری فعالیت کنید. شما می توانید کار خود را به صورت حضوری یا فریلنسری (دورکاری) انجام دهید.

بلاگری
امروزه یکی از راه های کسب درآمد، بلاگری می باشد که خیلی از افراد به آن مشغول می باشند. اصل اساسی در این کار داشتن حرفه و استعداد می باشد. به عنوان مثال خیلی از بلاگرها در زمینه مد و فشن کار می کنند و پوشاک را تبلیغ می کنند و روش کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات را انتخاب می کنند.

آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام
کلیک کن

ادمین بودن
مدیریت پیج سایر شرکت ها و برندها نیز برای شما پول ساز است. وظیفه شما این است که استراتژی محتوا برای آن ها داشته باشید و در مورد نوع و زمان محتوا آن ها تصمیم گیری کنید و به موقع برای تعامل بهتر با کاربران به کامنت ها و دایرکت های آن ها پاسخ دهید.

کسب درآمد از اینستاگرام با لایک
شما رسمی بودن و موفقیت یک صفحه را از تعداد فالورهای آن متوجه می شوید. در واقع هر چه شما فالوورهای بیشتری داشته باشید موجب افزایش اعتبار صفحه خود می شوید. امروزه بعضی از افراد برای به دست آوردن فالوور بیشتر به خرید فالوور اینستاگرام روی می آورند. البته این فالورها در صورتی ک فیک باشند اعتباری ندارند و مهم ترین راه نشان دادن تعامل با فالوور اینستاگرام داشتن لایک بیشتر است.

یعنی هرچه تعداد کامنت، ویو و لایک شما بیشتر باشد درآمد شما در اینستاگرام بیشتر است. پس شما در صورتی می توانید از طریق محتوای خود به پول برسید که فالوورها با لایک کردن، کامنت گذاشتن و بازدید ویدیو موجب ارتقا پست اینستاگرام و به همراه آن صفحه شخصی شما شوند. شما از طریق سایت موفالو می توانید اقدام به خرید لایک اینستاگرام کنید.

چگونه از اینستاگرام پول در بیاریم؟
امروزه خیلی از افراد به دنبال راه و اموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام هستند. روش های زیاد و جدیدی برای رسیدن به پول از طریق این شبکه اجتماعی وجود دارد که در ادامه آسان ترین و در دسترس ترین روش های آن گفته شده است تا بدانیم که چگونه با اینستاگرام پولدار شویم.

چگونه فونت اینستاگرام را تغییر دهیم؟
کلیک کن

فروش تبلیغ مسقیم
گرفتن مبلغی بابت گذاشتن بنر یا پستی برای شخص دیگری در قبال دریافت پول مشخصی

فروش کالا یا خدمات
این روش یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است. به عنوان نمونه شما با هزار فالور و داشتن ۳۰ سفارش به صورت روزانه می توانید درآمد ۱ تا ۶ میلیون به صورت ماهیانه داشته باشید.

تبلیغ شرکت های دیگر و برندسازی برای آن ها
این روش نیز یکی از روش های جدید کسب درآمد است. به عنوان مثال شما پیچی در مورد معرفی انواع موبایل دارید و از فلان شرکت فروش موبایل مبلغ مشخصی را می گیرد تا برای آن تبلیغ کنید که امروزه درآمد بالایی دارد.

اشتراک گذاری از سایت های دیگر
یکی از آسان ترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه این است که هر شخص با لینک شخصی که تبلغ می کند در سایت شرط بندی عضو شود بابت هر ۱۰ هزارتومن سود، صاحب پیج ۳ هزارتومن سود می کند؛ حال شما این مبلغ را با تعداد افراد بالا در نظر بگیرید و آن لحظه سود خود را حساب کنید!

به طور کلی بیشترین درآمد از اینستاگرام در ایران را کسانی دارند که که به خوبی آموزش دیده باشند و از دوره های پیشرفته برای داشتن جدیدترین ایده های کسب درآمد از ایسنتاگرام استفاده کرده باشند. شما برای خرید خدمات اینستاگرام می توانید به سایت موفالو مراجعه کنید و دیگر نگران این نباشید که چگونه با اینستاگرام پولدار شویم.