ترفند گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
امروزه سوال خیلی از افراد این است که چگونه در استوری اینستاگرام لینک بزاریم؛ در این مطلب از سایت موفالو قصد داریم تا شما را با گذاشتن لینک پست در استوری اینستاگرام آشنا کنیم. با افزودن لینک به استوری اینستاگرام می توانید بازدیدکننده های وب سایت خود را چندین برابر کنید.

به طور کلی شما در بیو و استوری اینستا قادر هستید که لینک مورد نظر خود را اضافه کنید. در قسمت بیو فقط می توانید یک لینک بگذارید اما در استوری می توانید چندین Link را معرفی کنید. افزودن لینک به استوری کار راحتی است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گذاشتن لینگ پست در استوری اینستاگرام با فالوور کم و در استوری بکشیم بالا آشنا کنیم.

مشکل گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
در ابتدای این امر این قابلیت برای حساب های تجاری با تیک آبی تایید شده فعال شد؛ اما از سال 2017 این قابلیت گسترده تر شد و در اختیار دیگر کاربران نیز قرار گرفت. به طور کلیLink های قابل کلیک در حال حاضر برای حساب های کاربری تجاری که حداقل 10 هزار فالوور دارند، فعال می باشند و گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام با فالوور کم امکان پذیر نیست.

در ضمن این قابلیت دارای محدودیت جغرافیایی نیست و همه کاربران با داشتن ده هزار فالوور می توانند از آن استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که اگر شما این مقدار از فالوور را ندارید می توانید از طریق سایت موفالو اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام کنید.

چند توصیه امنیتی برای امن نگه داشتن اکانت اینستاگرام
کلیک کن

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام
آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده است که نحوه گذاشتن see more در استوری چگونه است یا این که لینک بکش بالا در استوری را چگونه بگذاریم. این موارد همگی جز لینک های Instagram است که یکی از مهم ترین و اساسی ترین روش های است که تاثیر چندین برابری برای رونق کسب و کار شما دارد.

شما از طریق اضافه کردن Link به استوری اینستاگرام خود می توانید مخاطبان خود را به سایت یا دیگر شبکه های اجتماعی متعلق به خودتان بفرستید و از این طریق مخاطبان را از رویدادها و خدمات خود مطلع سازید. گذاشتن لینک واتساپ در استوری اینستاگرام یا گذاشتن لینک آپارات در استوری اینستاگرام همواره تاثیر شگفت انگیز داشته است. در ادامه به شما آموزش می دهیم که چگونه در استوری اینستاگرام لینک بزاریم.

آغاز کردن و افزودن عکس یا ویدیو به استوری اینستاگرام
اپلیکیشن اینستا قابلیت این را دارد که شما توسط آن عکس یا ویدیو خود را بگیرید و همچنین می توانید از طریق بالا کشیدن صفحه استوری از عکس و فیلم های که در ۲۴ ساعت گذشته گرفته اید، استفاده می کنید.

افزودن لینک به استوری اینستاگرام
در بالای صفحه گزینه افزودن لینک که به صورت سنجاق است را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه پنجره جدیدی باز خواهد شد که ابتدا گزینه Web Link را انتخاب می کنید و آدرس مورد نظر را وارد می کنید. بعد از وارد کردن آدرس کامل گزینه سبز رنگ در گوشی های اندروید و یا گزینه انجام شد در ios را کلیک کنید تا لینک مورد نظر شما ذخیره شود.

عکس سلفی برای احراز هویت اینستاگرام آموزش صفر تا صد
کلیک کن

اگر می خواهید مطمئن شوید که موفق شدید آدرس اینترنتی مورد نظر خود را به استوری متصل کرده اید، آیکون زنجیره در بالای استوری تان نشان داده می شود که گویای این است که استوری حاوی یک Link است. بقیه فرایند بارگذاری مانند گذاشتن استوری ساده است که می توانید فیلتر و انواع استیکر و نوشته را به آن اضافه کنید و آن را بارگذاری کنید.

مزایای استفاده از افزودن لینک در استوری اینستاگرام
شما از این طریق می توانید خیلی بهتر با کاربران خود ارتباط داشته باشید و تعامل کنید. امروزه خیلی از کسب و کارها با گذاشتن لینک خرید محصول در استوری پیچ خود، عمل خرید را برای مشتریان خود خیلی راحت تر می کنند. شما از این می توانید مخاطبان خود را افزایش دهید و درآمد خود را از این بستر بیشتر می کنیم.

همچنین می توان به معرفی یک پیج در استوری پرداخت یا این که با گذاشتن لینک پست در استوری اینستاگرام بازدید آن را بیشتر کنید. در ضمن شما برای بازدید استوری خود می توانید اقدام به خرید ویو استوری اینستاگرام از موفالو کنید. بسیار متشکریم که تا پایان مقاله چگونه در استوری اینستاگرام لینک بزاریم از سایت موفالو ما را همراهی کردید.