برای دریافت آخرین اخبار تغییرات سامانه و یا سرویس های مجموعه عضو کانال تلگرام موفالو شود
آیدی کانال @mofollow

فروشگاه خدمات شبکه های اجتماعی موفالو

حساب شبکه های اجتماعی شما می‌تواند رشد کند. درآمد شما می‌تواند چند برابر شود. فقط کافی است مسیر درست را بشناسید. کافی است از خدمات مناسب در مکان مناسب استفاده نمایید. ما در این مسیر همراه شما هستیم.

اگر شما هم از افرادی هستید که در اینستاگرام از متن ها یا کامنت هایی خوشتان آمده است و نتوانسته اید آنها را کپی کنید ، این راهکار به شما کمک می کند تا از این پس هر متنی را که خواستید کپی کنید و از آن استفاده کنید. پس با ربات اینستاگرام های فالوور همراه باشید.

راه کارهای زیادی وجود دارد تا شما بتوانید این کار را انجام دهید ، ولی ساده ترین راه ، استفاده از نسخه مود شده ی اینستاگرام ، با نام OGinstagram است. شما فقط باید این نرم افزار را نصب کنید. بعد از نصب زمانی که شما به بخش کامنت ها بروید و روی کامنت های تاچ کنید ، گزینه کپی در نوار بالایی صفحه ظاهر شده و می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

بعد از کپی کردن این متن می توانید از آن در پیج اینستاگرام خود استفاده کنید و به راحتی هرجایی که خواستید آن با paste کنید و یا در جایی ذخیره کنید تا بتوانید زمانی که نیاز دارید از آن استفاده نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از کامنت های زیبا و همچنین تعامل با کاربران می تواند در افزایش فالوور اینستاگرام شما بسیار کارساز باشد.

اگر شما صاحب یک پیج اینستاگرام پر طرفدار هستید و یا مسئول مدیریت این صفحه هستید ، قطعا با کامنت های نامربوط و بعضا توهین آمیز کاربران مواجه شده اید ، این مسئله شاید در ایران به یک نوع سرگرمی تبدیل شده است و همانطور که می بینیم ، هجوم کاربران به صفحات افراد معروف به هر بهانه ای می تواند یک انرژی منفی و یک اتفاق بد را رقم بزند.

اما یکی از راه کارهای مبارزه با اینگونه کامنت ها استفاده از ویژگی فیلتر کردن کامنت ها است. با این کار شما می توانید مدیریتی همه جانبه بر روی کامنت های خود داشته باشید و ربات اینستاگرام به صورت خودکار ناظر کامنت های شما می شود.

به عنوان مثال شما می توانید عبارت “کثیف” را فیلتر کنید ، با این کار از این به بعد از درج تمامی کامنت هایی که حاوی کلمه “کثیف” هستند جلوگیری می شود.

 

این ویژگی بسیار کارآمد به راحتی از مسیر تنظیمات و بخش Comment در دسترس شما خواهد بود. در این بخش شما می توانید دو بخش را مشاهده کنید ، در بخش اول شما می توانید به اینستاگرام اجازه بدهید تا از کامنت هایی که حاوی کلمات غیر مجاز از دیدگاه لیست سیاه اینستاگرام هستند جلوگیری کند و اجازه دیده شدن ان کامنت را به دیگران ندهد.

اما در بخش دوم یعنی Custom Keywords ، همانطور که گفته شد شما می توانید کلماتی را تنظیم نمایید تا از کامنت هایی که حاوی آن لغات هستند جلوگیری شود. این بخش برای کاربران ایرانی بسیار مهم و مفید است زیرا لیست سیاه اینستاگرام کلمات فارسی را پوشش نمی دهد و شما می توانید از در قسمت لیست سیاه مد نظر خود را به زبان فارسی و یا حتی فینگلیش ایجاد نمایید و خیال خود را از بابت کامنت های مزاحم خلاص کتید.

برای ایجاد چندین کلمه شما باید آنها را با ( , ) از هم جدا کنید. دقت کنید که این حرف کامای انگلیسی است و استفاده از کامای فارسی در این بخش کلمات را از هم جدا نخواهد کرد.

اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی است و هر بازاریابی که هنوز از آن استفاده نمی کند ، فرصتی بزرگ را از دست داده است. فرقی نمی کند شما مسئول بازاریابی یک شرکت برزگ ، یک شرکت کوچک و یا در حال تبلیغات برند اختصاصی خودتان باشید ، بازاریابی اینستاگرام را باید به استراتژی های بازاریابی خود اضافه کنید. اگر از اهمیت اینستاگرام مطمئن نیستید ، 6 دلیل این اهمیت را برایتان آماده کرده ایم.

1.اینستاگرام مرکز قصه گویی است
مردم داستان ها را دوست دارند. ما با افسانه رشد می کنیم و دنبال پیچ و خم های اخبار افراد مشهور هستیم و بعضا در آن غرق می شویم. داستان ها به سادگی بخشی از زندگی انسان ها هستند و اینستاگرام مرکز داستان های روزانه است. از منظر تجاری ، گفتن یک داستان جالب یک راه عالی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان شما است.

ایجاد محتوای بصری بهترین راه برای رسیدن به مخاطب و ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه است. یک مشتری بجای رویکردی محصول محور ، می تواند به صورت طولانی مدت هدف بازاریابی شما باشد. با در نظر گرفتن این اصل ، مهم است که شما در اینستاگرام بر روی عواطف و علایق افراد تمرکز کنید و فقط در تفکر تبلیغ محصول خود نباشید.

2.محتوای بصری برای بازاریابی شما ضروری است
عکس بیشترین جذابیت را در وب دارد و پست های عکس محصور ، 650 درصد بیشتر نسبت به پست های متنی تعامل ایجاد می کنند. به همین دلیل اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای درگیر کردم طرفداران شما است و آنها را برای ماندن و بازگشت بیشتر آماده می کند. با استفاده از تصاویر در اینستاگرام می توانید نظرات مشتریانتان را به راحتی متوجه شوید و برای محصولات آینده برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید.

3.شما از طریق بازاریابی اینستاگرام می توانید به افراد زیادی دسترسی داشته باشید.

اینستاگرام با بیش از 700 میلیون کاربر ماهانه ، مخاطبان بسیاری را به شما ارائه می دهد. در زمان ارسال پست در اینستاگرام ، هشتگ ها بهترین راه برای ارائه محتوا به افراد خواهان آن محتوا است. همچنین شما می توانید برای تبلیغات اینستاگرام خود بودجه ای را اختصاص دهید تا نتیجه ای بهتر را دریافت کنید.

4.فرصتی عالی برای ارتباط با جامعه در اختیار شما است.
اینستاگرام در واقع دارای بیشترین مشارکت در میان تمام شبکه های اجتماعی است. در حقیقت تعامل افراد با یک نام تجاری در اینستاگرام بالاتر از سایر پلتفرم ها است که نشان دهنده این است که اینستاگرام محلی مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری محتوای تجاری است.

برای شروع و ایجاد تعامل ، افرادی را در مورد کسب و کارتان صجبت می کنند فالو کنید. می توانید پیدا کردن این افراد را به های فالوور بسپارید تا به صورت هدفمند افراد علاقه مند به کسب و کار شما را برایتان جذب کند و پروسه افزایش فالوور اینستاگرام را برایتان ساده تر کند.

شما همچنین می توانید با استفاده از هشتگ ها ، صحبت های خود را شروع کنید و به افرادی که علاقه به موضوع شما دارند بپیوندید. توجه داشته باشید که تنها جذب افراد برای شما کارساز نخواهد بود و شما باید بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. برای ایجا د این ارتباط نیز می توانید از ربات اینستاگرام های فالوور استفاده کنید و با ارسال دایرکت اتوماتیک و استفاده از سیستم لایک اتوماتیک با کاربرانتان که مشتریان آینده شما هستند در تعامل باشید.

توجه داشته باشید که تعامل با کاربر به شکل صحیح مهمترین اصل در بازاریابی اینستاگرام است و تعامل صحیح تبدیل به فروش واقعی و مشتری وفادار می شود.

5.استفاده طلایی از بازخوردها
شما به عنوان یک بازاریاب هوشمند حتما نظراتی که در مورد برندتان داده می شود را پیگیری می کنید و رقبایتان را نیز بررسی می کنید. اما می دانید در اینستاگرام رقبایتان چه می کنند و در مورد برند شما چه می گویند ؟

چه شما بخواهید و چه نخواهید ، برند شما در اینستاگرام حضور دارد. مردم همچنان در مورد محصولات نظر می دهند رقبایتان نیز در مورد شما صحبت می کنند. شما نباید این بازخوردها را نادیده بگیرید. ضروری است که شما در این فضا حضور داشته باشید و با مشتریان خود و خریداران محصولاتتان در ارتباط باشید و رقبایتان را از حضور خود آگاه کنید. یکی از اهمیت های بازاریابی اینستاگرام ، توجه به بازخوردها و پاسخ به نظراتی است که در مورد برند شما و محصولاتتان داده می شود.

6.راهی مناسب برای بررسی رقبا
شما ممکن است تا کنون بازاریابی ایسنتاگرام را انجام نداده باشید اما این در مورد رقبای شما صادق نخواهد بود. از اینستاگرام برای پیگیری رقبای خود استفاده کنید. بررسی کنید که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و نحوه تبلیغاتشان چگونه است. البته شما می توانید از های فالوور خرید فالوور هدفمند را انجام دهید و خیال خود از جذب افراد راحت کنید و تنها به فکر ایجاد محتوای مناسب و تعامل با کاربران باشید.

برای ایجاد تعامل و محتوا نیز رقبا می توانند به شما دید بسیار مناسبی دهند. بررسی کنید که آیا آنها مسابقه ای برگزار می کنند یا استراتژی خاصی در بازاریابی اینستاگرامی خود به کار می برند. اینکار به شما دید مناسبی در پیشبرد اهدافتان در اینستاگرام خواهد داد.

خب ! پس شروع کنید ! پیج اینستاگرام خود را ایجاد کنید و یک استراتژی خوب برای جذب کاربر ، نحوه ارسال پست و روش های تعامل با کاربرانتان ایجاد کنید و پیش بروید. اگر از نداشتن فالوور در ابتدای شروع کار خود می ترسید ، می توانید با خرید فالوور اینستاگرام از این مرحله عبور کنید.

اینستاگرام در بستن اکانت به نوعی استاد بزرگ محصوب می شود. شما ممکن است قوانین را نقض نکرده باشید اما باز هم اینستاگرام اکانت شما را مسدود کرده باشد. این مشکل به سیستم نامطلوب اینستاگرام بر میگردد. اما برای بازگردانی اکانت اینستاگرام چه باید کرد ؟ در 9 مرحله ساده به شما بازگردانی اکانت اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.

این آموزش را با اتفاقی که برای کاربری افتاد و عملیاتی که او انجام داده است تا حساب کاربری اش دوباره برگردد شرح می دهیم.

روز اول :

زمانی که قصد ورود به پیج اینستاگرام خود را داشتم ، پیغامی به من نمایش داده شد که حاکی از نقص قوانین بود. اما من هیچ کدام از قوانین اینستاگرام را زیر پا نگذاشته بودم. تنها 5 عکس در پیج ارسال شده بود و یک هفته از ساخت پیج مورد اشاره گذشته بود و 300 فالوور داشتم.

خطای دریافتی به شکل زیر بود ، پیج اینستاگرام شما به دلیل نقض قوانین غیر فعال شده است. آموزش بازگردانی اکانت اینستاگرام ارائه شده است.

“Your account has been disable for violation our terms. Learn how you may be able to restore your account”

موفالو | Mofollow

ما بر روی [Load more] کلیک کردیم و 4 صفحه دیگر را بررسی کردیم.

موفالو | Mofollow

من در حال انجام پروسه تجدید نظر اینستاگرام بودم. اما وقتی به انتهای کار رسیدم ، متوجه شدم یک جای کار ایراد دارد. روند درخواست تجدید نظر طراحی شده در ایسنتاگرام ، به صورت ناقص است.

بخشی از پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام ، نیازمند این است که شما سندی را ارائه دهید که پیج اینستاگرام مربوط به شما است. اما زمانی که شما فایل مورد نظر را انتخاب می کردید ، نرم افزار هنگ می کرد. تلاش چندین باره من در این مورد هیچ ثمری نداشت.

به این فکر افتادم که شاید روند بازگردانی اکانت اینستاگرام بر روی رایانه و وبسایت اینستاگرام جواب بدهد ، اما متاسفانه در وبسایت خطای اشتباه بودن اطلاعات کاربری به من داده می شد در صورتی که اطلاعات ورودی من درست بود و اینجا هم تلاش چندین باره کارساز نبود.

من به صفحه راهنمای بازگردانی اکانت اینستاگرام مراجعه کردم. در این صفحه گفته شده است که :

“شما می توانید با بازکردن برنامه و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود و دنبال کردن راهنما ، درخواست تجدید نظر کنید”

“you may be able to appeal the decision by opening the app, entering your username and password and following on-screen instructions”

موفالو | Mofollow

راهنمای اینستاگرام من را به همان صفحه مشکل دار می رساند. از طریق دستگاه های دیگر و کامپیوتر های دیگر نیز این روند طی شد اما همچنان پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام به درستی کار نمی کرد.

با جستجو در گوگل به یک ویدئو رسیدم ، در این ویدئو فرد اینطور گفته بود :

“من اکانت اینستاگرام خود را به عنوان پیج هک شده گزارش کردم و بعد از 24 ساعت پیج اینستاگرام من فعال شد”

من صفحه مربوطه را در این مورد پیدا کردم و اطلاعات آن را تکمیل کردم.

بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی ، من یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کردم. در این ایمیل از من درخواست شده بود که سندی را اثبات می کند من صاحب پیج و کسب و کار هستم ارائه دهم.

موفالو | Mofollow

اسنادی که داشتم را ضمیمه کردم و آن را در جواب ایمیل ارسال کردم. حالا باید منتظر می ماندم.

روز دوم

24 ساعت از ارسال اسناد گذشته بود ، من باز هم برای ورود به پیج اینستاگرام اقدام کردم ولی باز هم همان خطای مسدود بودن اکانت را دریافت می کردم.

یک ساعت بعد ، من ایمیل دیگری از طرف اینستاگرام دریافت کردم که از من خواسته بود تا شواهدی را مبنی بر اینکه شخص مرتبط با حساب کاربری هستم را ارائه دهم.

موفالو | Mofollow

در این ایمیل از من خواسته شده بود تا نام کاربری ، نام و نام خانوادگی و کد درج شده در ایمیل را بر روی یک برگه به صورت دست نویس یادداشت کنم سپس آن را به دو دست بگیرم و عکسی به صورتی که هم برگه و هم صورتم به صورت واضح مشخص باشد را تهیه کنم و آن را با فرمت jpeg در پاسخ ایمیل ارسال کنم تا روند بازگردانی اکانت اینستاگرام آغاز شود.

من بلافاصله اینکار را انجام دادم

موفالو | Mofollow

روز سوم

من یک ایمیل دیگر از اینستاگرام دریافت کردم اما این ایمیل مشابه با ایمیل اولیه بود و از من خواسته بود تا مدرکی را برای اثبات ارتباط با کسب و کار ارسال کنم. ما بار دیگر مجوز کسب و کار خود را ارسال کردیم.

بعد از گذشت یک ساعت ، ایمیلی مبنی بر بازگردانی اکانت اینستاگرام دریافت کردیم و اکانت اینستاگرام ما دوباره فعال شد.

موفالو | Mofollow

9 قدم برای بازگردانی اکانت اینستاگرام که شما باید انجام دهید.

در اینجا به روشنی برای شما شرح داده ایم که چه کارهایی باید انجام دهید تا امیدوار به بازگردانی اکانت اینستاگرام خود باشید.

“توجه داشته باشید این مراحل برای حساب های کاربری حذف شده کار نخواهد کرد ، اگر قوانین را شکسته باشید احتمالا حساب کاربری شما حذف شده و نمی توانید آن را دوباره فعال کنید”

اگر این پیام را در هنگام ورود به پیج اینستاگرام خود دیدید ، مراحل زیر را برای بازگردانی اکانت اینستاگرام خود دنبال کنید.

موفالو | Mofollow

1.توجه داشته باشید که این یک پروسه تجدید نظر است و باید آن را چندین بار انجام دهید ، تضمینی برای بازگردانی اکانت اینستاگرام شما وجود ندارد ولی با انجام این مراحل می توانید امیدوار باشید.

2.در پیغام داده شده بر روی [Load more…] کلیک کنید.

3.برای شما یه صفحه جدید باز خواهد شد که در آن به شما گفته شده به دلیل نقض قوانین اکانت شما غیر فعال شده است. در انتهای صفحع بر روی “let us know” کلیک کنید.

4.صفحه بعدی که برای شما نمایش داده می شود گفته است “اگر فکر می کنید اکانت شما به اشتباه مسدود شده است…”

اگر اکانت شما یک اکانت تجاری است بر روی Yes و اگر یک اکانت شخصی است بر روی No کلیک کنید

5.سپس پیش بروید و اطلاعات را تکمیل کنید ، کشور خود را امریکا انتخاب کنید و بقیه فیلد های درخواستی را با دقت پر کنید. یک اشتباه تایپی کوچک می تواند تمام پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام شما را با مشکل مواجه کند.

6.توجه : هیچ فایلی ضمیمه نکنید ، فقط فرم را پر کنید و ارسال کنید ، این مورد برای من کارساز بود.

7.مدتی صبر کنید (24 تا 72 ساعت) ، شما باید ایمیلی از طرف ایسنتاگرام دریافت کرده باشید تا از شما بخواهد تصویر خود را همراه با نام کاربری و نام کامل و کد ارسال کنید.

8.سپس یک ایمیل دیگر از اینستاگرام دریافت خواهید کرد تا از شما شواهدی برای اثبات ارتباط با پیج درخواست می کند ، سریعا آن را انجام دهید.

9.در صورتی که نتیجه ای نگرفتید این کار را چندین بار تکرار کنید. راه نجات اکانت اینستاگرام شما همین است.

ایده های دیگر برای بازگردانی اکانت اینستاگرام

اگر فرآیند بالا برایتان کارساز نبود ، امید خود را از دست ندهید ، فعال سازی دوباره اکانت شما ممکن است حتی تا 14 روز طول بکشد. موارد زیر ممکن است به بازگردانی اکانت اینستاگرام یا افزایش سرعت فعال شدن اکانت ایسنتاگرام شما کمک کند.

ایده اول : این ایده را فردی به نام Tommy kuo ارائه داده است :

“من توانستم حساب کاربری خود را طی 7 روز از طریق ارسال پیام دایرکت فسبوک به کارمندان اینستاگرام بازگردانم”

“من در فیسبوک ، افرادی که در اینستاگرام کار می کنند را پیدا کردم و از شغل آنها اطمینان حاصل کردم و سپس اقدام به ارسال ایمیل به صورت زیر نمودم ”

Hey ____ , my name’s Tommy and my Instagram has been wrongly disabled for “pretending to be someone else”. I saw you work at Facebook so I hope you can take out a few seconds of your day to help me get my business account back, it’s integral to the success of my business. I’ve been trying to regain access for a week, and FB/IG have not replied to my messages and appeals. I’d really appreciate if you can help me out and connect me with the right people, thank you.

“من این درخواست را برای 50 نفر ارسال کردم و یک نفر از آنها از من خواست تا ایمیل خود را به او بدهم و به طرز شگفت انگیزی بعد از 3 روز پروسه بازگردانی اکانت اینستاگرام من کامل شد”

ایده 2:

این روند برای کاربر دیگری کارساز بوده است و توانست بازگردانی اکانت اینستاگرام خود را با موفقیت انجام دهد.

“من با یک اکانت اینستاگرام دیگر وارد شدم و از بخش تنظیمات و گزارش مشکل ، مشکلم را مطرح کردم. البته پیج ایسنتاگرام من با فیسبوک در ارتباط بود و یک پیج تجاری بود. بعد از ارسال گزارش ایسنتاگرام ایمیلی در جهت ارسال مدارک برایم ارسال کرد و من هم مدارک مورد نیاز را ارسال کردم. بعد از گذشت مدتی بازگردانی اکانت اینستاگرام من انجام شد

ایده 3”

کاربری بعد از بسته شدن اکانت اینستاگرامش به طور مداوم با هشتگ #instagram و منشن کردن @instagram اقدام به طرح شکایت و بیان مشکل خود نمود و بعد از 2 هفته اکانت اینستاگرامش به حالت عادی برگشت. شاید اینستاگرام حواسش به توئیترش هست !

ایده 4

مشکل خود را در انجمن های فیسبوک مطرح کنید . فیسبوک و اینستاگرام در اختیار یک شرکت هستند و این کار می تواند برای شما مفید واقع شود و منجر به بازگردانی اکانت اینستاگرام شما شود.

نکته : ممکن است از شما خواسته شود که مشکل با ایسنتاگرام در میان بگذارید ، ولی شما هر چیزی را امتحان کنید. ضرری بیش از از دست دادن پیج برای شما وجود ندارد.

https://www.facebook.com/help/community/ask/

ایده 5

پیامی به ایمیل support@instagram.com ارسال کنید ، دلیل اینکه این مورد در آخر گفته شده است این است که این ایمیل بسیار اسپم شده است و اینستاگرام به ایمیل های ارسالی به آن به اندازه کافی اهمیت نمی دهد.

همچنین توجه داشته باشید هیچ نرم افزاری تحت عنوان “برنامه بازیابی اکانت اینستاگرام” وجود ندارد. شما برای برگردادن اکانت غیر فعال شده ایسنتاگرام همین مسیر را باید طی کنید و تنها اینستاگرام توانایی بارگردادن اکانت شما را دارد.

خب ! روش های بازگردانی اکانت اینستاگرام را به با هم مرور کردیم. اما چگونه باید از غیر فعال شدن (disable) اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم ؟

اینستاگرام در این موارد کمی بی رحم عمل می کند ، یک اشتباه کوچک در این مورد می تواند اکانتا اینستاگرام شما را غیر فعال کند. ما لیستی از مواردی که اینستاگرام نسبت به آنها حساس است و شاید شما زیاد به آنها توجه نکنید را آورده ایم. همیشه پیش گیری بهتر از درمان است و سعید کنید اجازه بسته شدن اکانت اینستاگرام خود را ندهید چون بعد از آن بازگردانی اکانت اینستاگرام به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

1.اگر تازه اکانت اینستاگرام خود را ساخته اید ، به سرعت اقدام به لایک و کامنت گذاری بر روی پست های دیگران نکنید ، این کاری است که اکانت های اسپم انجام می دهند . ابتدا تا 10 تصویر برای خود ارسال کنید و این کار را نیز در 2 ساعت انجام ندهید و برای انجام آن 3 روز وقت بگذارید.پس از 1 هفته می توانید به صورت منطقی و دلخواه پست های دیگران را لایک کنید و برایشان کامنت بفرستید.

2.مشخصات پروفایل خود را از جمله تصویر پروفایل و بیو خود را کامل کنید. بگذارید اینستاگرام این فکر را نکند که شما یک فرد غیر واقعی هستید.

3.ارسال عکس را متوقف نکنید ! این کاری است اسپمر ها انجام می دهند. برای جلوگیری از بسته شدن اکانت اینستاگرام خود حداقل هر 2 هفته یک پست ارسال کنید.

4.بیش از حد لایک نکنید ، این قطعا باعث بن شدن شما خواهد شد. حد مجاز 350 لایک در ساعت است اما ما پیشنهاد می کنیم شما این مقدار را بالای 100 نبرید.

5.یه یکباره افراد زیادی را فالو نکنید ، فالور کردن یکباره افراد می تواند برای شما مضر باشد. سعی کنید به طور منطقی این مقدار را انجام دهید. های فالوور در پنل خود مقادیر پیش فرضی را که برای افزایش فالوور اینستاگرام تنظیم کرده است طی سالها آزمون و خطا به دست آمده است. توصیه ما این است که بعد از خرید فالوور آنها را تغییر ندهید

6.کامنت های تکراری ارسال نکنید ، اینستاگرام کامنت های تکراری شما را شناسایی می کند و بابت آن شما را جریمه می کند.

7.افرادی که شما را فالو نمی کنند در پست های دیگران منشن نکنید ، البته تا زمانی که آنها شما را منشن نکرده اند. این معمولا می تواند در مسابقاتی که در اینستاگرام برگزار می شود و از شما درخواست منشن کردن چندین نفر را دارند اتفاق بیفتد.

رعایت این موارد و بسیاری موارد دیگر که مشخص تر هستند ، باعث می شوند اکانت اینستاگرام در امان باشد و شما نیازی به بازگردانی اکانت اینستاگرام نداشته باشید و هر بار با خیال آسوده به اکانت خود وارد شوید.

شاید شما هم دوست داشته باشید هربار که به اینستاگرام مراجعه می کنید تمام پست ها را ببینید و بعد از آن اپلیکیشن را ببنید. اگر از این دسته افراد هستید اینستاگرام با برای شما خبر خوبی دارد.

امروز زمانی که مشغول دیدن پست های اینستاگرام بودم ، پیغامی با با متن “You’re All Caught Up” به نمایش در آمد. کمی که پس های پایین تر را نگاه کردیم متوجه شدم پست های بعد از این پیغام ، پست هایی هستند که قبلا دیده ایم و تکراری هستند. در واقع شما هنگامی که این پیغام را مشاهده کردید ، می توانید مطمئن باشید که هیچ عکس یا ویدئویی را طی 2 روز گذشته از دست نداده اید.

این پیغام در همان صفحه ای که عکس ها را مشاهده می کنید در زیر آخرین عکس دیده نشده قرار می گیرد و شما می توانید با دیدن پیغام “You’re All Caught Up” با خیالی آسوده از اینستاگرام خارج شوید.

موفالو | Mofollow

این قابلیت به شما در وقت گذرانی کمتر در اینستاگرام کمک خواهد کرد و یکی از اهداف راه اندازی این سیستم نیز ، طبق گفته مارک زاکربرگ ، همین موضوع است. شما با این پیام می توانید از مرور تصاویر تکراری و وقت گذرانی بیهوده خلاص شوید و تایمی مفید را در این شبکه اجتماعی بگذرانید.

این ویژگی هم اکنون در هر دو نسخه اندروید و iOS وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که این پیام را دریافت نمی کنید ، می توانید با آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام خود از طریق گوگل پلی و یا اپ استور ، این ویژگی را به اینستاگرام خود اضافه کنید.

یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده در آپدیت اخیر اینستاگرام ، امکان اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام است. شما با این قابلیت می توانید احساس خود را بیشتر و بهتر به بیننده منتقل کنید.

استوری اینستاگرام هم اکنون 400 میلیون بار در روز استفاده می شود و اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام یک راه جذاب برای بهتر و نزدیکی بیشتر با فالوور هایتان به حساب می آید.

اگر اینستاگرامتان آپدیت باشد و به بخش استوری بروید ، بعد از انتخاب عکس یا ویدئو مورد نظرتان برای استوری ، در بخش استیکر ها ، یک آیکون موسیقی خواهید دید. بر روی آن بزنید تا هزاران آهنگ به شما نمایش داده شود. شما می توانید یک آهنگ خاص را جستجو کنید ، طبق حال روحیتان به دنبال آهنگی مناسب بگردید و یا طبق سبک و محبوبیت یک آهنگ را انتخاب کنید.سپس بر روی Play بزنید تا آن را بشنوید.

زمانی که آهنگ مورد نظر خود را پیدا کردید و آن را انتخاب نمودید می توانید به راحتی اهنگ را به عقب یا جلو ببرید تا بخش مورد نظر خود را که متناسب با استوریتان است انتخاب کنید.

موفالو | Mofollow

شما همچنین می توانید یک آهنگ را قبل از اینکه شروع به ضبط ویدئو کنید انتخاب کنید. زمانی که به بخش دوربین بروید ، به موزیک (زیر دکمه ضبط) بکشید. آهنگ مورد نظر را جستجو کنید و بخش مورد نظرتان را انتخا کنید سپس ویدئو خود را ضبط کنید تا آهنگ انتخاب شده در پس زمینه ویدئو شما قرار بگیرد. البته توجه داشته باشید این قابلیت فعلا تنها در آی او اس وجود دارد و کاربران اندروید باید کمی صبر کنند

زمانی که دوستانتان در حال دیدن استوری شما هستند ، آهنگ انتخابی شما را همراه با عکس یا ویدئو شما خواهند شنید. همچنین آنها می توانند نام هنرمند و نام آهنگ را مشاهده کنند.

استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام در کنار دیگر ویژگی ها مانند استیکر سوال باعث جلب توجه کاربران به پیج شما می شود. در تبلیغات اینستاگرام ، توجه کاربر به شما یکی از مهمترین مواردی است که باید برای آن کار کرد و بازاریابی اینستاگرام بدون توجه به تعامل با کاربر قطعا شکسب خواهد خورد.

اینکه هم اکنون ما می توانیم تصاویرمان را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم شگفت انگیز است. فقط چند سال قبل بود که به اینترنتی با سرعت بسیار پایین متصل بودیم اما حالا از اینکه تصاویر زیر 2 ثانیه لود شوند ناراحت می شویم.

اینستاگرام را شاید بتوان بزرگترین رسانه اجتماعی با محوریت عکس دانست که اضافه شدن قابلیت استوری در آن هیجان انگیز بود. با استوری شما می توانید فالوورهایتان را از کاری که خودتان و یا برندتان انجام می دهید با بهره گیری از تصاویری که بعد از 24 ساعت ناپدید می شوند مطلع سازید. هرچه از اجرای این قابلیت گذشت استفاده از آن بیشتر شد اما سوالی که برای خیلی ها به وجود آمده است سایز استوری اینستاگرام است. اگر شما از سایز استوری اینستاگرام مطلع باشید می توایند استوری های زیباتر و شکیل تری را به پیج اینستاگرام خود ارسال نمایید.

سایز استوری ایسنتاگرام چیست ؟
سایز استوری اینستاگرام ، 1920*1080 می باشد. یعنی شما باید تصویری با عرض 1080 پیکسل و طول 1920 پیکسل فراهم نمایید. این ابعاد به نسبت 9:16 نیز شناخته می شود.شما باید تصاویرتان را به صورت عمودی بگیرید تا بتوانید به خوبی از آنها در بخش استوری استفاده کنید و اگر گوشی خود را به صورت افقی بگیرید و تصویربرداری کنید به دلیل ناهمخوانی با سایز استوری اینستاگرام ، نمی توانید از آن تصویر یا ویدئو انتظار استوری زیبایی را داشته باشید

چگونه می توانم یک استوری مناسب ایجاد کنم ؟
اگر شما به دنبال ارسال یک استوری ساده هستید ، کافی است دوربین خود را به صورت عمودی بگیرید و فیلم برداری خود را آغاز کنید و یا عکسی را ثبت نمایید. اما اگر به دنبال ایجاد ایجاد استوری اینستاگرام به صورت حرفه ای هستید ، چند قدم دیگر نیاز دارید.

شما می توانید از نرم افزارهای مختلفی نظیر Snappa استفاده کتید تا استوری های بی نظیری برای خودتان یا کسب و کارتان بسیازید و با اینکار افزایش فالوور اینستاگرام را برای خود ایجاد کنید همچنین شما می توانید یک ویدئو را که با دوربین ثبت کرده اید ، با نرم افزار هایی مانند Adobe premiere ، iMobie یا Final Cut ویرایش نمایید این نرم افزارها به شما اجازه برش فیلم و تبدیل آن به سایز استوری اینستاگرام را می دهند.

اینستاگرام امروزه در کشور به یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی تبدیل شده است ، اما آیا میدانید که چطور باید بازاریابی خود را در این شبکه اجتماعی شروع کنید و برای موفقیت چه کارهایی باید انجام بدهید ؟ چطور می توانید افزایش فالوور داشته باشید و در این مسیر پیشرفت کنید ؟

در حال حاضر اینستاگرام بیش از 800 میلیون کاربر دارد که حتی اگر نیمی از این تعداد را کاربران فعال در نظر بگیریم ، عدد بدست آمده نمایانگر اهمیت بازاریابی در این شبکه اجتماعی محبوب است. برای همین هم اینستاگرام با درک شرایط ، ابزاری برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام مختص کسب و کار در اختیار کاربران قرار داده است.

شما می توانید از اینستاگرام برای تولید محتوای تصویری از داستان برند خود به صورت عکس یا ویدئو استفاده کنید و با کاربران خود در ارتباط باشید اما چند نکته وجود دارد که در عین سادگی ممکن است فراموش شود اما در صورتی که رعایت کنید باعث افزایش فالوور شما و عدم ریزش انها می شود.

 

هشتگ ها

1.از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها یکی از بخش های اصلی اینستاگرام را تشکیل می دهند و یکی از بهترین راه ها است تا علاقه مندان بتوانند پیج اینستاگرام شما را پیدا کنند. بر خلاف سایر شبکه های اجتماعی مانند توئیتر ، شما محودیتی در تعداد کاراکتر نخواهید داشت. پست خود را با تعداد مناسبی هشتگ (نه بیش از حد) همراه کنید تا به یک زنجیره طلایی متصل شوید.

نام برند خود را به هشتگ تبدیل کنید

در برخی از پست ها نام برند خود را به صورت هشتگ درج کنید ، همچنین در هر دوره یک مسابقه ایجاد کنید ، یک نام برای آن انتخاب کنید و این نام را به صورت هشتگ در پست های خود قرار دهید. با این کار کاربران شما می توانند با هم در ارتباط باشند و همچنین رقیبان خود را بشناسند.

3.از هشتگ های عمومی استفاده کنید

فراموش نکنید که از هشتگ های عمومی در تصاویر خود استفاده کنید تا کاربرانتان قادر باشند شما را بیابند. برای مثال اگر شما یک کسب و کار در زمینه قهوه دارید ، نباید فراموش کنید که از هشتگ “قهوه” یا “اسپرسو” استفاده کتید.

4.از هشتگ های ترند شده استفاده کنید.

ترند شدن در اینستاگرام می تواند به سرعت نور اتفاق بیفتد و معمولا از آنچه شما فکر می کنید سریعتر است. اگر شما موضوعی ترند شده را یافتید که با کسب و کار شما در ارتباط بود ، پس از آن استفاده کنید. با این کار پست شما توسط هزاران نفر تنها در چند دقیقه دیده خواهد شد.

5.هشتگ ها را بررسی کنید

فراموش نکنید که هر چند وقت ، هشتگ ها را بررسی کنید. به ویژه هشتگ های اختصاصی ای که ایجاد کرده اید را پیگیری کنید ، به کامنت ها پاسخ دهید و با آنها در ارتباط باشید.

در نهایت رعایت این نکات ریز در استفاده از هشتگ ها باعث افزایش فالوور شما و همپنین ماندگاری آنها می شود.

 

بر مشتریان خود تمرکز کنید

6.پست های مشتریان خود را لایک کنید

از کاربران خود با لایک کردن پست های آنها ، قدردانی کنید ، اگر پستی درباره برند شما ایجاد شده است ، نباید آن را از دست دهید و حتما آن را به اشتراک بگذارید و از کاربر فعالتان تشکر کنید.

7.برای کاربران خود کامنت بگذارید

مشارکت با کاربران با استفاده از کامنت گذاری در پست های زیبای آنها ، می تواند یکی از ارکان وفاداری کاربران به برند شما باشد.

8.به تمامی کامنت ها پاسخ دهید

اگر کاربری برای پست شما کامنت گذاشت ، حتما به آن پاسخ دهید. این قانون در مورد کامنت های سوالی و غیر سوالی صدق می کند.

9.کاربرانتان را منشن کنید

منشن ها یکی دیگر از بخش های مهم اینستاگرام است. کابرانتان ، فالوور هایتان و یا هر کسی که پستی در مورد برند و کسب و کار شما ایجاد کرده است را منشن کنید. با این کار شما وفاداری خود به آنها را نشان داده اید و همچنین یک حلقه مشارکتی ایجاد نموده اید.

10.سلبریتی ها و رهبران کسب و کار ها را منشن کنید

اگر پست شما در مورد سلبریتی ها است ، به آنها اجازه بدید که این پست را ببینند. ممکن است آنها این پست را بپسندند و آن را با کاربران خود به اشتراک بگذارند که می تواند برای شما مانند یک بمب عمل کند.

11.با کاربران خود مشارکت کنید

حتما تصاویری را مختص کاربرانتان فراتر از کسب و کار خود به اشتراک بگذارید ، برخی مواقع تصاویری را قرار دهید که از فضای کسب و کار فاصله گرفته و یا به صورت مسقیم بر کسب و کار شما اشاره نداشته باشد.

همانطور که دیدید رعایت این موارد و توجه به کاربران می تواند علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام شما ، کاربران را برای شما وفادار نگه دارد و ریزش فالوور شما به شدت پایین بیاید.

 

پست های خود را زیبا نمایش دهید

12.پست های خلاقانه ایجاد کنید

از فیلتر ها برای جذاب کردن تصاویر خود استقاده کنید. از زاویه های جذاب ، نور ها و سایر تکنیک های عکاسی استفاده کنید. سعی کنید در این مورد کمی مطالعه کنید و روش های عکاسی را بیابید. از نرم افزار هایی مانند فتوشاپ ، فتوشیک برای ویرایش و بهبود عکس ها استفاده کنید.

13.ویدئو ایجاد کنید

اینستاگرام هم اکنون از ویدئو 15 ثانیه به ویدئو های 1 دقیقه ای رسیده است و شما می توانید محتوای ویدئویی با زمان بیشتری را برای کاربرانتان تولید و به نمایش بگذارید. پس از این قابلیت هرگز عبور نکنید.

14.از کاربرد محصولاتتان پست ایجاد کنید

تصاویری از کاربرد محصولاتتان در زندگی روزمره تهیه کنید و آنها را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید تا کاربرانتان با محصول شما ارتباط بهتری برقرار کنند.

15.محصولاتتان را خلاقانه نمایش دهید

همیشه یک تصویر خام از محصول را منتشر نکنید ، تصاویری خلاقانه با کمک یه گرافیست یا یک کاریکاتوریست ایجاد کنید و محصول خود را به صورت غیر معمول در دید کاربرانتان قرار دهید.

اهمیت بازدید استوری در اینستاگرام !
توی هر کسب کاری تعداد مشتری های اون بیزینس نشون دهنده قدرت و اعتبار اون کسب و کار هست . وقتی تعداد بازدید کننده های استوری شما بالا باشند میتونید با افتخار اون رو به نمایش بزارین و نشون بدین که کسب و کار شما دارای بازدید زیادی هست .

اهمیت بازدید استوری زمانی است که مشتریان شما از بازدید بالای استوری شما با خبر باشند . می توانید پس از افزایش بازدید استوری آن را در صفحه اینستاگرام خود شات کنید تا مشتریان تعداد بازدید کننده های فراوان استوری شما را ببینند و اطمینانشان به بیزینس شما بیشتر شود ..

تعداد فراوانی از مشتریان فالوتیک هستند که به واسطه بازدید استوری توانسته اند اعتماد مشتریان خود را به بیزینس و برند خود جلب کنند .

 

افزایش بازدید استوری اینستاگرام !
شما هم میتوانید با خرید بازدید استوری اینستاگرام در تعرفه های مختلف و ارزشمند ، ویو استوری خود را افزایش دهید ، سفارش تبلیغ دریافت کنید و کسب و کار خود را رونق دهید .

سرویس های اینستاگرام موفالو بسیار مطمئن هستند ، همگی دارای گارانتی عودت وجه در صورت نارضایتی مشتری میباشند .

 

خرید بازدید استوری ارزان قیمت !
کافی است یک بار تست کنید ! تا برای همیشه مشتری موفالو شوید !

سرویس بازدید استوری با تعرفه های بسیار ارزان و مقرون به صرفه !

ارزان بودن این سرویس (بازدید استوری) از کیفیت بالای آن کم نکرده است و تنها به دلیل رقابتی بودت قیمت هاست . و دلیل دیگر این است که سرویس های خدماتی سوشال سینگل موفالو همگی از سرور های اصلی و اختصاصی خودمان تهیه می شود .

با خیال راحت خرید کنید چون تیم پشتیبانی موفالو ۲۴ ساعته راهنمای شما عزیزان است !

توضیحات !
۰ _ مقدمه : اینستاگرام ، بهترین محیط برای دیده شدن در ایران !
اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی تحت پلتفرم موبایل می باشد که قادر است کسب و کار شما را به مشتریان هدف شما معرفی کند . بسیاری از کسب و کار ها که در معرض سقوط و ورشکستگی بودند ، به واسطه همین اینستاگرام توانسته اند از خاک برخاسته و بیزینس خود را جان دوباره بخشند (خیلی ادبی داره میشه یا چی ؟!) ..

خیلی از افراد به واسطه اینستاگرام زندگی خود را متحول کرده اند و پول خیلی خوبی به جیب زدند و میزنند و خواهند زد (!!) .. اما چطور ؟ شاید فکر کنید ساده است . اما نه . یعنی هست ولی باید راه و چاهش رو بدونید . ما به شما یاد میدیم !

همه این روز ها دوست دارند از طریق اینستاگرام معروف شوند . یکی دوست دارد خودش معروف شود . یکی دوست دارد نام برندش مشهور شود . یکی دوست دارد فرزندش محبوب شود و … خلاصه هرکس به نوبه خودش دوست دارد یک صفحه محبوب در اینستاگرام داشته باشد و آنرا اداره کند ! اما چطور می شود مشهور شد ؟ چطور می شود یک نام را به شهرت رساند به طوری که سر زبان ها بیفتد و یا به طور کلی چطور می شود یک صفحه از اینستاگرام را معروف کرد ؟!

خب معلومه ! اون صفحه یا پیج اینستاگرامی باید بازدید کننده خیلی زیاد داشته باشه ! پست های یک پیج اینستاگرامی باید بازدید کننده زیادی داشته باشه . که به طبع اون موقع لایک هم میگیره (البته بسته به محتوی پست) !

اگه قصد دارید که به واسطه ویدیو یا عکس در اینستاگرام ، موضوع مورد فعالیت خود را تبلیغ کنید باید همواره به نکاتی که در رابطه با افزایش بازدید ویدیو و فیلم هست و در ادامه به خدمتتون عارض میشوم توجه کنید .

 

۱ _ هشتگ ها (#) کولاک میکنند ! (اینستاگرام باز ها میدونن چی میگم !)
در اینستاگرام نیز مانند شبکه اجتماعی توییتر استفاده از هشتگ ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و هشتگ یک جزو جدا ناپذیر از اینستاگرام می باشد . هشتگ ها یکی از مواردی هستند که میتونند برای پست اینستاگرامی شما بازدید کننده قابل توجهی (بسته به محتوی پست) بیاورند .

یک هشتگ هوشمندانه می تواند به تنهایی (و به اندازه کافی) باعث تشویق کاربران به بازدید ویدیو یا عکس شما شود . از همه مهمتر اینکه یک هشتگ درست و صحیح میتواند کمک شایانی به افزایش reach (بازدید کننده های یکتا) پست شما و نزدیک تر شدن هر چه بیشتر کاربران هدف شما به پست مربوطه شود !

همچنین برند ها میتوانند با ساخت یک ویدیو جذاب (برای کاربر مخاطب!) و استفاده از هشتگ های مناسب برای آن ، به موضوعات داغ موجود در شبکه اینستاگرام (trending topics) بپیوندند ! Trendings Topics یا موضوعات داغ در اینستاگرام جستجوی فراوانی را به خود اختصاص می دهند و آن پست به شدت (!) و به سرعت (!) بازدیدکننده به دست میاورد !

من در این رابطه به شما پیشنهاد نمیدم که لزوما در رابطه با موضوعات داغ یا همون ترندینگ تاپیکس (Trending Topics) پست بسازید ، ولی استفاده از این استراتژی هر از چند گاه (نه همیشه !) برای رونق پیج شما بسیار بسیار سودمند خواهد بود و به واسطه آن میتوانید پست هدف خود را مورد بازدید تعداد کثیری از کاربران قرار دهید .

پست هایی که حداقل دارای یک #هشتگ هستند ، نسبت به پست هایی که هشتگ ندارند ، %۱۲.۶ درصد بیشتر مورد مشارکت و بازدید کاربران اینستاگرام قرار میگیرند !
به نظر من ، اینستاگرام همیشه یک پلتفرم بصری بوده ، هست و خواهد بود ! وقتی ما اینستاگرام را باز میکنیم و به پایین اسکرول میکنیم فقط عکس و ویدیو میبینیم . مگر غیر از این است ؟ پس لزومی نداره وقت بزاریم و کپشن سرایی [!!] کنیم ! شما هم این طوری فکر میکنید؟

اگر جوابتون مثبته باید خدمتتون عرض کنم که سخت در اشتباهین !

اشتباه مشترکی که بسیاری از برند ها مرتکب می شوند همیشه ، عدم استفاده از توضیحات یا کپشن است ! به خصوص که برای به نمایش گذاشتن ویدیو ها یک امر بسیار مهم به شمار میرود ! چرا که در واقع یک توضیح خوب زیر یک ویدیو میتواند کاربر را به دیدن آن متقاعد کند .

چند نکته بسیار عالی و مهم برای بهینه سازی کپشن و در نتیجه افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام شما وجود دارد که به بررسی آنها می پردازیم :

اندازه توضیحات کپشن !
طول توضیحات کپشن شما باید به اندازه ای باشد که کاربر را جذب و علاقه مند کند ، اما نه آنقدر جامع و کامل که کاربر دیگر نیازی به دیدن ویدیو نداشته باشد ! درست مانند عنوان مقاله یک وبلاگ !

عبارات کلیدی مقدم ترند !
اگر موضوع شما طولانی است ، مهمترین و جذاب ترین کلمات یا عبارات را قبل از دکمه “دیدن بیشتر” (همان See More) قرار دهید . لازم به ذکر است اگر توضیحات کپشن طولانی است آنرا پاراگراف پاراگراف (هر پاراگراف در یک سطر) کنید تا خوانا تر باشد .

استفاده از هشتگ ها !
از هشتگ های هوشمندانه (همانگونه که در ابتدای مقاله ذکر شد) جهت بالا بردن engagement (مشارکت) کاربران استفاده کنید .

استفاده از منشن ها !
منشن کردن و تگ کردن افراد به خصوص آنها که فعالیت بیشتری دارند میتواند بازدید پست شما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد ! یک پست با این ویژگی به طور میانگین میتواند تا ۵۶% بازدیدکننده بیشتری جذب کند !

 

۳ _ ارسال پست در زمان اوج شلوغی اینستاگرام !
در حالی که الگوریتم اینستاگرام تا حدودی پیشرفته و هوشمند شده است برای زمانی که کاربران پست های ما را مشاهده می کنند ، برنامه ریزی برای اجرای زنده ویدیو (لایو – Live) در زمان های اوج ترفیک و شلوغی اینستاگرام ، می تواند تاثیرات بسیار مثبتی در جهت دیده شدن شما داشته باشد .

با توجه به ویژگی اینستاگرام که پس از ارسال یک پست فیدبک (بازخورد) اعلانات (نوتفیکیشن) را خیلی زود میتوانید مشاهده کنید ، شناخت زمان های اوج فعالیت مخاطبین پیجتان می تواند به طور چشمگیری نمایش های ویدئویی شما را افزایش دهد و جهت افزایش بازدید ویدیو یا عکس شما استراتژی بسیار خوبی باشد !

یک نکته : شما باید زمان اوج فعالیت مخاطبین هدف خود را پیدا کنید . که برای هر صنف یا قشر متفاوت است . برای مثال اگر عموم مخاطبین شما کارمند یا شاغل باشند ، بهترین زمان برای ارسال پست ساعات عصر می باشد چرا که این زمانی است که آنها از سر کار تعطیل شده اند و برای سرگرمی اینستاگرام خود را بالا پایین میکنند !
شناخت بهترین زمان برای ارسال پست از نظر اوج ترافیک کاربران هدف کار سختی نیست . اگر پست های شما تقریبا شبیه هم است با ارسال آنها در زمان های متفاوت میتوانید بهترین زمان (از نظر بازخورد و تعامل در رابطه با پست ها) را بیابید .

با این حال طی برخی مطالعات معتبر ثابت شده بهترین زمان برای ارسال پست ها در اینستاگرام (عموما) عصر ها می باشد !

 

۴_ اجرای تبلیغات ویدیویی ، یک روش سریع و پربازده برای افزایش بازدید !
طبق آخرین آمار تا سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۵ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال هستند. با توجه به این حجم از کاربر ایرانی، تبلیغات در اینستاگرام (به ویژه تبلیغات ویدیویی) یکی از موفق‌ترین شیوه‌های تبلیغات در فضای کسب و کار کشور محسوب می‌شود.

انواع تبلیغات در اینستاگرام :
در ادامه به انواع تبلیغات در اینستاگرام و توضیح مختصر راجب هر یک میپردازیم . توضیح راجب اینکه اگر بخواهیم در اینستاگرام تبلیغ کنیم چه تعرفه هایی وجود دارد و هزینه آنها بر چه اساس است ؟!

۱_ تبلیغات ویدیویی بر اساس بازدید
هزینه این نوع تبلیغات بر اساس تعداد بازدید (ویو) ویدیو انجام میگیرد . برای مثال به اندازه “۱۰۰۰۰۰ ویو” به پیج تبلیغ کننده هزینه می پردازیم و تا زمانی که تبلیغ مورد نظر به ۱۰۰۰۰۰ بازدید برسد در آن پیج باقی خواهد ماند .

اگر در انتخاب پیج مورد نظر (صفحه اینستاگرامی که قرار است تبلیغ شما را در پیج خود قرار دهد) هوشمندانه عمل کنید بی شک یکی از بهترین نوع تبلیغات در اینستاگرام به شمار می رود !

۲_ تبلیغات ساعتی
هزینه این نوع تبلیغ بر اساس مدت زمان قرار گیری در پیج می باشد . این نوع تبلیغ نیز اگر هوشمندانه انجام شود می تواند گزینه خوبی برای تبلیغات موثر در اینستاگرام باشد ..

یک نکته : موارد زیادی گزارش شده که بسیاری از پیج ها که ادعا میکنند تبلیغات شما را به صورت دائم در صفحه شان قرار می دهند ولی پس از مدتی اقدام به حذف آن کرده اند . در این رابطه هوشمندانه و با درایت کافی اقدام کنید .

 

۴_ خرید بازدید ویدیو از سرور های موفالو !
همیشه برای انجام هر کار روش های میانبری وجود دارد ! با این روش می توانید برای ویدیو دلخواه خود در اینستاگرام به هر تعداد که دلتان میخواهد ویو (بازدید) تهیه کنید !

این روش مناسب افرادی است که میخواهند در سریع ترین زمان ممکن به تعداد بازدید دلخواه برای ویدیو خود برسند ! یک روش کاملا مطمئن ، سریع و ارزان !

می توانید تعرفه ها و قیمت ها را از لینک زیر بررسی کنید و در صورت تمایل اقدام به تهیه بازدید برای ویدیو اینستاگرامی خود کنید :

سرویس افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام

 

نتیجه گیری !
با ترکیب استراتژی های مورد بحث در بالا ضمن داشتن محتوای با کیفیت بالا و با ارزش می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بازدید (ویو) پست های خود به ویژه بازدید نمایش ویدیو های خود را افزایش دهید .

موفق باشید 🙂

موفالو  | Mofollow می‌خواهیم اعلان‌هایی را برای آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌ها به شما نشان دهیم.
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد