اکانت فیک چیست؟

اکثر کاربران اینستا، یک اکانت دارند اما هستند افرادی که برای هدف های دیگر از اکانت هایی استفاده می کنند و حتی پیج های دیگر را نیز فالو می کنند. ویژگی اصلی این اکانت ها این است که هیچ نام نشانی ندارند یا اگر دارند، از شخص معروف کپی می کنند یا تصاویر و پست های نامرتبط با ماهیت پیج است. 

در پیج های بیزینسی و تجاری، حتما از این دست اکانت ها به عنوان فالوورهای پیج وجود دارند که گاهی ممکن است دردسر ساز باشند. روش های مختلفی برای شناسایی این فالوورها به اصطلاح روح وجود دارد که ما در مقاله ای با عنوان “روش تشخیص فالوور فیک اینستاگرام” به طور کامل توضیح داده ایم.

نحوه حذف اکانت فیک خود در اینستاگرام

برای حذف و پاک کردن اکانت فیکی که برای شما ساخته اند لازم که مراحل زیر را به صورت کامل انجام دهید:

1- از طریق مرورگر کامپیوتر خود یا گوشی همراه خود وارد لینک مربوط به حذف اکانت شوید:

https://help.instagram.com/contact/636276399721841

2- در قسمت “Report an Impersonation Account on Instagram” و سوال اول “Which of the following best describes your situation” جواب دوم را انتخاب کنید یعنی “Someone created an account pretending to be me or a friend” انتخاب کنید.

3 سوال دوم یعنی “Is this account impersonating you” جواب اولی یعنی “Yes, I am the person being impersonated” این بدین معناست که شما هویت اصلی جعل شده هستید.

4 در قسمت بعد لازم است که اسم خود را کامل وارد کنید. ادرس ایمیل تان را نیز بنویسید.

5- در قسمت “The full name listed on the account that you’re reporting” نام کامل اکانتی که قرار است ریپورت کنید، بنویسید.

آموزش فیلتر کردن کامنت ها در اینستاگرام
کلیک کن

6- در بخش “Instagram username of reported account” نیز یوزرنیم یاآیدی اکانت را به صورت کامل و صحیح وارد کنید.

نکات مهم در این بخش:

  • اگر لیستی از اکانت های مختلف را دارید، لطفا همه را باهم وارد نکنید و به صورت تکی تکی اکانت های فیک خودتان را ریپورت کنید. اینستاگرام آنها را به خوبی بررسی می کند. پ
  • برای شناسایی بهتر شما لازم است که خود به همراه یک مدرک شناسایی عکس گرفته و در قسمت بعد آپلود کنید. عکس واضح باشد.
  • اگر شما به عنوان نماینده شخص دیگری این کار انجام می دهید. لازم است که تصویر مدرک شناسایی به همراه صورت شخص را در قسمت بعد آپلود کنید.
  • مطمئن باشید که چهره و مدرک شناسایی واضح است.
  • فایل آپلود شده حتما به صورت JPEG باشد.
  • اینستاگرام زمانی درخواست های شما را پاسخ و بررسی می کند که شما تصویر شناسایی خود را به خوبی و واضح آپلود کنید تا فرایند شناسایی اکانت شما و ریمو کردن پیج فیک تان به خوبی انجام شود.

7- در بحش “Upload a photo with your ID” عکسی از خودتان به همراه شناسنامه یا یک مدرک شناسایی آپلود کنید.

در صورتی که از طریق مرورگر گوشی این کار انجام می دهید، ممکن است که دچار مشکل شوید ( ممکن هم هست که نشوید)، می توانید از طریق مرورگر لپ تاپ یا کامیپوتر اقدام کنید. اگر به دنبال برنامه خرید فالوور اینستاگرام هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا به صورتی ساده و گام به گام روش پاک کردن اکانت فیک اینستاگرام را همراه با نکات مهم آن آموزش دهیم. امیدواریم که مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده و سوالاتی که در این زمینه داشتید را رفع کرده باشد. اما در صورت بروز هر گونه سوال احتمالی دیگر، حتما آن را با ما در قسمت نظرات در میان بگذارید تا کارشناسان سایت در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. بالا بودن تعداد فالوور از راه های موثر جذب مخاطب است، بنابراین خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش را به شما پیشنهاد می کنیم. خرید فالوور اینستاگرام ارزان برای اکانت اینستاگرامتان را به  فالوجت بسپارید.

آموزش اينستا مسنجر برای تماس تصویری با تعداد نفرات بالا
کلیک کن

سوالات متداول

  • چجوری پیج فیک اینستامو پاک کنم؟
    • برای اینکه ریمو پیج فیک اینستا، به صفحه حذف اکانت این شبکه بروید و گزارش پیج را همراه با مدارک شناسایی خود بدهید. 
  • دلیل اصلی ساخت صفحه جعلی چیست؟
    • افراد ممکن است که به دلایل مختلف از جمله ناشناس بودن در اینستا، ایجاد مزاحمت یا اهداف خرابکارانه پیج های فیک بسازند. 
  • چرا باید اکانت فیک را ریپورت و حذف کنیم؟
    • ایجاد بستر مناسب برای فعالیت در شبکه های اجتماعی یکی از مسئولیت های کاربران جز این شبکه ها است. به همین خاطر گزارش این اکانت ها به ایمن شدن و فرهنگ سازی مناسب منجر می شود.