اپلیکیشن اینستاگرام این روزها بیشتر از یک شبکه اجتماعی، به یک ماشین پولسازی تبدیل شده است. اگر شما هم قصد دارید به درآمد مطلوبی از طریق اینستاگرام برسید، بهتر است بدانید که درآمد زایی از این حوزه به این سادگی ها هم نیست. به همین دلیل بسیاری از افراد برای رسیدن به درآمدی مناسب از این حوزه با مشکلاتی روبرو می شوند.

یکی از مهمترین ویژگی های شبکه اجتماعی این است که، تمامی افراد می توانند بدون سرمایه وارد این حوزه شوند. با توجه به اینکه اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد، پتانسیل های درآمدی بالایی در این شبکه اجتماعی وجود دارد. شما هم می توانید سهمی در این حوزه داشته باشید.

برای رسیدن به درآمد از اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد که در این مقاله به 5 منبع درآمدزایی از این شبکه اجتماعی اشاره خواهیم کرد.

امیدواریم که این مطلب از سایت موفالو به شما کمک کند که مسیر درستی را برای آغاز فعالیت خود در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی، انتخاب کنید

چه کسانی می توانند از اینستاگرام درآمد کسب کنند؟

شاید این سوال ذهن شما را هم به خود مشغول کرده باشد که، آیا من هم می توانم از اینستاگرام درآمد داشته باشم یا نه؟

در پاسخ باید بگوییم که کسب درآمد از اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مختلف هیچ گونه محدودیتی را ندارد و همه افراد با کمترین امکانات هم می توانند از این طریق، پول در بیاورند.

حتی شاید جالب باشد بدانید که نوجوان های 17 – 18 ساله هم از این طریق به درآمد رسیده اند و بیشتر پیج های محبوب و تینیجری را مدیریت می کنند. نمونه دیگری از افراد پردرآمد در اینستاگرام بلاگر ها هستند که با گرفتن اسپانسر و یا تبلیغات، ماهانه میلیاردها تومان درآمد کسب می کنند.

از دلایل محبوبیت فعالیت در اینستاگرام و کسب درآمد از آن را می توانیم، به عدم نیاز به تخصصی خاص و یا سرمایه اولیه بالا برای شروع فعالیت یک پیج بدانیم. تنها وسیله ای که در اولین قدم به آن احتیاج دارید، یک گوشی موبایل است که این روزها از یک بچه 9 ساله تا فردی 99 ساله، به گوشی های هوشمند دسترسی دارند.

راه و روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که در ادامه 5 مورد از محبوب ترین آن ها را شرح می دهیم؛ اما قبل از آن لازم است بدانید که عوامل مختلفی بر میزان درآمد شما از این شبکه اجتماعی تاثیر گذار هستند، که آشنایی با آن ها می تواند شانستان را برای داشتن درآمد بیشتر افزایش دهد.

مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام که حتما باید بدانید!
کلیک کن

عوامل تاثیر گذار بر درآمد اینستاگرام

  • تعداد فالوور ها یا دنبال کنندگان پیج

همانطور که می دانید تعداد فالوور ها تاثیر بسیاری را در اعتبار یک صفحه دارد. هر چقدر که دنبال کننده های بیشتری را داشته باشید، شانس بیشتری برای درآمد زایی پیدا می کنید. به همین دلیل آشنایی با روش های جذب فالوور، برای افرادی که قصد تجارت در این شبکه اجتماعی را دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از سریع و ساده ترین راه ها برای رسیدن به تعداد قابل توجهی از دنبال کننده ها این است که اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید. برای این منظور سایت ها و حتی پیج های مختلفی وجود دارد، اما بهتر است که از یک پلتفرم معتبر برای این منظور استفاده کنید. سایت موفالو یکی از بهترین پلتفرم ها برای این منظور می باشد.

  • تعداد ویو های پست و استوری

معمولا در تبلیغات، صاحبان کسب و کارها به میزان بازدهی توجه می کنند و بر همان اساس هم به صفحات اینستاگرامی پول می دهند. منظور از بازدهی در تبلیغات میزان ویوهای مربوط به پست و استوری ها می باشد. پیج هایی که تعداد فالوور بیشتری را داشته باشند، بازدید های بیشتری را هم دریافت می کنند.

البته در ابتدا می توانید با کمک خدمات خرید ویو اینستاگرام از سایت موفالو، بدون اینکه نیازی به تولید محتوا تخصصی و با کیفیت داشته باشید، به ویو و بازدید مورد نظرتون برسید.

  • تعداد لایک و کامنت ها در یک پیج

از عوامل تاثیر گذار دیگه ای که بر روی تعرفه تبلیغات یک پیج اینستاگرامی وجود داره، می تونیم به تعداد لایک و کامنت ها اشاره کنیم. تعداد لایک و کامنت ها بیانگر میزان تعامل فالوورها با یک پیج است و برای اثر بخشی تبلیغات اهمیت بالایی دارد. برای افزایش تعداد لایک و کامنت های پیج خودتان هم می توانید از خدمات ارزان سایت موفالو استفاده کنید.

5 راه کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه

در تمامی شغل ها و کسب و کارهای مختلف برای رسیدن به یک درآمد معقول، به مهارت، دانش و سرمایه نیاز است؛ اما اینستاگرام بستری را فراهم کرده که تنها با کمک تلاش و پشتکار، می توان درآمد داشت. البته در این مسیر فراز و نشیب های فراوانی وجود دارد و به همین دلیل با چالش های متعددی روبرو خواهید شد.

از نظر سرمایه اولیه برای آغاز فعالیت خود در این شبکه اجتماعی، تنها به یک گوشی موبایل و اینترنت احتیاج دارید. البته برای جذب مخاطب باید بتوانید که محتواهای جدید و محبوب شبکه های اجتماعی را با خلاقیت خود ترکیب کنید، تا نظر مخاطبین بیشتری به صفحه شما جلب شود.

سایز استوری اینستاگرام
کلیک کن

در ادامه قصد داریم که 5 شیوه کسب درآمد از اینستاگرام رو به شما توضیح دهیم که برای آغاز آن ها به هیچ سرمایه ای احتیاج نخواهید داشت. امیدواریم که آشنایی با این روش ها بتواند جرقه ای برای ایده های ناب و جذاب فعالیت در اینستاگرام باشد.

  1. ادمین اینستاگرام

امین شدن برای پیج های اینستاگرامی، یکی از جدیدترین شغل ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ است. انتخاب این شغل به شما اجازه می دهد که بدون نیاز به خروج از منزل خود، بتوانید به درآمد بالایی برسید. با توجه به این که این شغل کمتر شناخته می شود، احتمالا برای شما هم سوال شده باشد که ادمین اینستاگرام کیست و چه کاری را انجام می دهد؟

همانطور که می دانید این روزها تمامی کسب و کارها برای ورود به دنیای دیجیتال، اینستاگرام را به عنوان یکی از اصلی ترین شبکه های اجتماعی خود انتخاب می کنند. اما با توجه به این که تمامی آن ها اطلاعات، دانش و مهارت کافی را برای مدیریت صفحه خود ندارند، به یک ادمین اینستاگرامی که مهارت کافی را در این زمینه دارد، احتیاج پیدا می کنند.

در صورتی که آگهی های استخدام ادمین اینستاگرام را دنبال کنید، متوجه پتانسیل های درآمدی بالایی که این شغل دارد، خواهید شد. برای شروع تنها کافی است که یک گوشی موبایل در اختیار داشته باشید و اندکی علاقه و کنجکاوی به خرج دهید. مطمئن باشید که حتی بدون داشتن دانش تخصصی هم می توانید در این زمینه فعالیت کنید؛ البته به شرطی که به مرور زمان خودتان را ارتقا دهید و مهارت های لازم را کسب کنید.

  1. فروش مستقیم کالا و خدمات در اینستاگرام

ماهیت اصلی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی برای سرگرمی و انتشار تصاویر و غیره شناخته می شود. اما این روزها کسب و کارها برای افزایش فروش و معرفی خودشان به افراد بیشتر، وارد این حوزه شده اند. بیشتر این افراد بستر ایجاد شده در اینستاگرام را به عنوان یک فروشگاه آنلاین برای کالا و خدمات خود می دانند.

شما هم اگر صاحب کسب و کاری هستید، و یا اینکه کالا و خدماتی را برای عرضه دارید، می توانید ار اینستاگرام برای افزایش فروش خود و معرفی کالا و خدماتی که دارید، استفاده کنید. برای این کار باید یک استراتژی حساب شده داشته باشید و از محصولات خود محتوایی با کیفیت به اشتراک بگذارید.

  1. کسب درآمد از اینستاگرام به وسیله تبلیغات
نکات مهم افزایش فالوور در اینستاگرام
کلیک کن

یکی از روش های رایجی که برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود داره، تبلیغات می باشد. این تبلیغات ممکن است که برای یک پیج خاص باشد و یا اینکه به تبلیغ کالا یا محصول فرد دیگری بپردازید؛ در هر صورت با کمک محتواهای مختلف از جمله استوری، پست و غیره می توانید درآمد مناسبی را داشته باشید.

البته به این نکته هم توجه کنید که معمولا تعرفه مربوط به هر کدام از این تبلیغ ها، بر اساس میزان ویو، لایک و تعامل مخاطبین مشخص می شود. به همین دلیل فالوور بیشتر به معنی درآمد بیشتر از تبلیغات خواهد بود.

  1. طراحی گرافیکی و تولید محتوا

محتوا در دنیای مجازی حرف اول را می زند و تنها راه دیده شدن برای کسب و کارها است. تمامی کسب و کارهای اینترنتی برای تولید یک محتوا جذاب، به یک طراح گرافیکی نیاز دارند. در صورتی که با برنامه هایی مثل فتوشاپ، این شات و پیکس آرت آشنا هستید و نحوه استفاده از آن ها را می دانید، امکان کسب درآمد از این راه برای شما فراهم می شود.

همچنین می توانید مهارت های طراحی خود و دانشی که در مورد نرم افزارهای مختلف دارید را، به صاحبان کسب و کارها آموزش دهید و از این طریق هم درآمد مناسبی را کسب کنید.

  1. بلاگر شدن

بلاگر به فردی گفته می شود که در مورد یک موضوع خاص مثل مهارت هایی که دارد، سبک زندگی خود و غیره، تولید محتوا می کند. این دسته از افراد معمولا روش های مختلفی را برای کسب درآمد دارند که یکی از مهمترین آن ها گرفتن اسپانسر و حامی مالی است. تبلیغات هم یکی دیگر از روش های محبوب کسب درآمد برای این افراد محسوب می شود.

این دسته از فعالان فضای مجازی، تاثیر قابل توجهی را در سبک زندگی و افکار مخاطبین خود دارند. در صورتی که شما هم به حوزه خاصی علاقه مند هستید و یا اینکه مهارت خاصی دارید، می توانید به عنوان یک بلاگر فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کنید.

جمع بندی

به طور کلی اینستاگرام فضای بی نظیری برای کسب درآمد است و افرادی که به خوبی از پتانسیل های آن آگاه هستند، در حال حاضر درآمدهای میلیاردی از این شبکه اجتماعی دارند. با کمک سایت موفالو سیار سریع تر از انتظار خود می توانید به جایگاه قابل قبولی در این شبکه مجازی برسید و خیلی زود به کسب درآمد بپردازید.