چکار کنم پستی که منتشر میکنم در اکسپلور اینستاگرام بره ؟
خیلی از کاربران از ما پرسیده بودند که چکار کنیم پستی که در اینستاگرام منتشر میکنیم در اکسپلور هم بره ؟

با توجه به تجربه شخصی ، از بین پست هایی که در پیج خود قرار میدادیم آنهایی که به اکسپلور راه پیدا میکرد بازخورد بسیار بسیار بسیار بالایی داشت ! تعداد ویو و لایک اون پست خیلی خیلی بیشتر شد و نتیجه بسیار خوبی از آن پست نصیبمان شد . چون ما خودمان از این راه نتیجه خوبی گرفتیم ، تصمیم گرفتم بهتون بگم که چه کار هایی کردیم و شما هم همان کارها را بکنید تا نتیجه و بازخورد های بسیار عالی تری بگیرید !

۱_ برای پست هایتان زمان بندی عالی در نظر بگیرید !
اولین کاری که شما باید بکنید این هست که برای پست هاتون زمان بندی در نظر بگیرید . همون طوری که میدونید الگوریتم جدید اینستاگرام به این شکل هست که دیگه نمیاد برحسب زمان پست ها رو به فالوور هاتون نمایش بده (مثل سابق نیست که آخرین پست ها رو به کاربران نمایش بده _ دیگر زمان ملاک نمایش پست نیست) و برحسب علاقه مندی مخاطبین شما پست رو به اونها نمایش میده . یعنی اولویت بندی میکنه که چه کسانی بیشتر مایل هستند تا پست شما رو ببینند و اول به اونها نمایش میده !

اما بحثی که وجود داره این هست که پست وقتی که در بهترین زمان خودش قرار داده بشه در کمترین زمان بیشترین تعداد بازدید و بیشترین تعداد لایک رو میخوره و همین چگالی لایک و ویو خوردن احتمال نمایش پست شما رو در اکسپلور اینستاگرام خیلی زیاد میکنه . ببینید اینکه پست شما لایک و کامنت میخوره خیلی خوبه ولی اینکه تو چه مقدار زمان این اتفاق میفته خیلی مهم هست .

6 نکته برای فروش بیشتر در اینستاگرام
کلیک کن