توضیحات !
تقریبا هر کسی که در اینستاگرام فعالیت میکند به دریافت بیشتر (هرچه بیشتر بهتر !) کامنت و نظرات کاربران زیر پستها علاقه دارد .

تعامل و مشارکت هرچه بیشتر کاربران با پستهای شما همیشه یک امتیاز مثبت محسوب می شود .

تعداد کامنت ها و نظرات بیشتر به این معنی است که کاربران علاقه مند به تعامل و بحث پیرامون محتوی شما هستند و این شانس را به شما می دهد که با آنها به گپ و گفت بپردازین در حالی که همزمان یک ثبات با ارزش اجتماعی برای پیج خود ایجاد میکنید .

با این حال خیلی از افراد همواره در تلاش برای بدست آوردن کامنت از راه های اشتباه اند . درست مانند افرادی که فالوور فیک خریداری میکنند برخی از افراد نیز از تقلب و تاکتیک های غلط استفاده می کنند تا سعی کنند نظرات بیشتری کسب کنند . برای مثال ادمین هایی که در کپشن ( توضیحیات زیر پست ) هر پست این عبارت را مینویسند : “یکی از دوستای خوبتو تگ کن” ! درحالی که ۹۹% افراد تگ نمیکنند ! به نظر میاد یک روش کلیشه ای و cheap برای دریافت کامنت از سوی فالوورها باشه .

در این مقاله ما روش هایی رو برای برای دریافت کامنت بیشتر از سوی مخاطبینتون (البته از راه درست و اصولی ) به شما یاد میدیم .

۱_ زمان مناسبی برای ارسال پست انتخاب کنید !
هرچند شناسایی بهترین زمان برای پست گذاری در اینستاگرام کمی مشکل است و برای هر فعالیت و بیزینسی میتواند منحصر به فرد باشد و به عوامل گوناگونی مثل نوع مخاطبین (چه قشری از جامعه هستند؟) ، نوع فعالیت و … بستگی دارد . ولی با این حال میتوانید با آزمون و خطا و قرار دادن چند پست در بازه های زمانی گوناگون ، آن پست هارا از نظر میزان مشارکت کاربران در هر بازه زمانی بسنجید و به این شکل بهترین زمان را پیدا کنید و از آن پس در آن بازه اقدام به قرار دادن پست کنید .

آموزش فعال کردن پیج غیرفعال شده (Disabled) در اینستاگرام
کلیک کن

 

۲_ پاسخ به کامنت ها !
به کاربران و مخاطبین اهمیت بدهید ! وقتی به دیدگاه مخاطبین احترام میگزارین و به آنها پاسخ میدهید :

آنها را مشتاق میکنید تا بیشتر مشارکت داشته باشند .

وقتی سایر کاربران پاسخ شما به کامنت هارا می بینند آنها نیز مشتاق قرار دادن دیدگاه خود زیر آن پست میشوند !

وقتی بحث زیر یک پست داغ میشود و تعداد نظرات بالاتر میرود کاربران به آن پست اهمیت بیشتری میدهند .

و در نتیجه حتی احتمال دیده شدن پست در اکسپلور اینستاگرام نیز بیشتر می شود ..

 

۳_ پست هایی مطرح کنید که کاربر را تحریک به ارسال کامنت کند !
برای مثال :

کدام یک از استایل های زیر را می پسندین ؟ ۱ ، ۲ یا ۳ ؟

 

۴_ خرید کامنت سفارشی از سرور موفالو !
یکی از روش هایی که خیلی از کاربران اینستاگرام با آن اقدام به افزایش کامنت زیر پست خود میکنند استفاده از کامنت سفارشی میباشد !

از لینک زیر میتوانید اقدام به سفارش کامنت های دلخواه خود از سرور های پرقدرت موفالو کنید .

خرید کامنت سفارشی اینستاگرام

در این روش میتوانید به تعداد دلخواه ، زیر پست دلخواه خود ، کامنت دلخواه سفارش دهید !

۴ روش کاربردی و مفید رو برای بالا بردن تعداد کامنت های اینستاگرام به شما عزیزان گفتیم . مقاله درحال کامل شدن هست و در روز های آتی روش های جدید تر نیز برای دریافت کامنت بیشتر به مقاله اضافه خواهد شد !

موفق باشید !